Toon posts:

Eminent router -> draadloos lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een Eminent draadloze router en nu wil het draadloos internet niet lukken. De router verbinden via een kabel naar een computer lukt wel en internet doet het dan ook, maar draadloos wil niet.

Ik heb het kanaal op dezelfde gezegt in de configuration utility van de draadloze netwerkkaart en heb de SSID ook hetzelfde als op de router ingevoerd.
Je kan ook gewoon pingen naar de router, en ik zie in de client list van de router ook de computer wel staan.

Weet iemand wat ik verkeerd doe?

Alvast bedankt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2005 14:22 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:17:
Hey,

Ik heb een Eminent draadloze router en nu wil het draadloos internet niet lukken. De router verbinden via een kabel naar een computer lukt wel en internet doet het dan ook, maar draadloos wil niet.

Ik heb het kanaal op dezelfde gezegt in de configuration utility van de draadloze netwerkkaart en heb de SSID ook hetzelfde als op de router ingevoerd.
Je kan ook gewoon pingen naar de router, en ik zie in de client list van de router ook de computer wel staan.

Weet iemand wat ik verkeerd doe?

Alvast bedankt.
kun je even een Ipconfig posten van beide computers (een bedraade, en een wireless)...

Dit doe je in DOS-Prompt (;)), je typt dan "ipconfig" in, dan krijg je een lijstje met gegevens..