"We do not first see, then define, we define first and then see" (Lippmann)
Installeer Codec pack all in one (google) en kijk of hij dan nog niet werkt.
Good luck
Good luck
[url= SA FAQ: multimedia]FAQ divx afspeelproblemen[/url]
hth
hth
CAPS LOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
Geinstalleerde Codec packs:
- K-Lite Codec Pack Full
- Nimco Codec Pack
Heb geen idee of het verstandig is om twee packs te installeren. Maar ik moest wat proberen omdat de film niet wil werken in Bsplayer.
Maar omdat hij wel gewoon in die media player speelt, lijkt het me dat het niet aan de codecs ligt?
- K-Lite Codec Pack Full
- Nimco Codec Pack
Heb geen idee of het verstandig is om twee packs te installeren. Maar ik moest wat proberen omdat de film niet wil werken in Bsplayer.
Maar omdat hij wel gewoon in die media player speelt, lijkt het me dat het niet aan de codecs ligt?
ik zou die Nimo Codec Pack snel deinstallen, heb ik vroeger vaak problemen mee gehad.. en dan ook meteen die K-Lite Codec Pack deinstallen, en dan zoeken naar K-Lite Mega Codec Pack 1.17 (is nieuwste dacht ik) en die installen, ik heb er nog geen problemen mee gehad
, iedereen die ik ken, heb ik die geinstalled
heb je (zo-goed-als) nix anders meer nodig
)
Ik ga je advies opvolgen.
Maar, met GSpot krijg ik de melding dat er 5 compatible codecs geinstalleerd zijn! Waarom doet bsplayer het dan niet?
Maar, met GSpot krijg ik de melding dat er 5 compatible codecs geinstalleerd zijn! Waarom doet bsplayer het dan niet?
Uninstall eerst de andere codec-packs en installeer dan codec pack all in one. Deze speelt normaal ALLES af. Als het dan nog niet werkt weet je zeker dat het aan de player ligt.
players kunnen verschillende codecs aanroepenMrDirk schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:05:
Ik ga je advies opvolgen.
offtopic:
niks mis met bsplayer
niks mis met bsplayer
CAPS LOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
Verwijderd
Ik gebruik VLC player.
Dez player heeft bijna alle codecs ingebouwt.
Dus een echte aanrader voor iedereen!
Voor de liefhebbers dus even hier klikken
Dez player heeft bijna alle codecs ingebouwt.
Dus een echte aanrader voor iedereen!
Voor de liefhebbers dus even hier klikken
Nu geinstalleerd:
K-Lite Mega Codec Pack 1.18 met de nieuwe bsplayer.
Maar geen verbetering, nog steeds heb ik allemaal strepen. En nogsteeds werkt het in Media Player Classic wel...
Ik kan wel een andere player gaan gebruiken, maar ik vind juist Bsplayer een heel fijn programma, daarom los ik het probleem liever op dan overstappen naar een andere player.
Maar geen verbetering, nog steeds heb ik allemaal strepen. En nogsteeds werkt het in Media Player Classic wel...
Ik kan wel een andere player gaan gebruiken, maar ik vind juist Bsplayer een heel fijn programma, daarom los ik het probleem liever op dan overstappen naar een andere player.
Ik had exact hetzelfde probleem met 1 bepaalde film (alleen werkte die bij mij in BSPlayer helemaal niet meer, zelfs geen strepen): heb toen de nieuwste K-Lite codec geinstalleerd waarna veel meer DivX-en niet meer werkten.,,MrDirk schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:15:
Nu geinstalleerd:
Dus alle codecs en de BSPlayer maar gedeinstalleerd. Vervolgens eerst de laatste versie BSPlayer geinstalleerd (bsplayer100.814.exe) en daarna de laatste K-Lite codec (klcodec234f.exe). Weet niet of het de mega pack was of niet.
Nu werkt alles weer en die ene film ook in BSPlayer. Weet niet of het helpt, maar wie weet...
Als ik jou was zou ik maar even alle codec-packs etc. uninstallen, daarna je register opschonen (bijv. met regsupreme), rebooten, en je reeds gedownloade mega codec pack (re)installen.
suc6
suc6
Verwijderd
Ik heb geen aanvullende codecs geinstalleerd, alleen ffdshow en dat werk vooralsnog bij alle films die ik gspeeld heb (>150). Misschien is dit in een eerste poging de mooite waard nadat je zoals voorgesteld je codecs verwijderd en je register opschoond. Scheelt weer een hoop zooi
Gr. Rosu
Gr. Rosu
Pagina: 1