Toon posts:

HP 890 Printer probleem - Grijs afdrukken lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HP 890C deskjet printer.
Nu moet ik voor school een powerpoint afprinten waarvan de achtergrond gijs is.
Die moet ie ook afdrukken maar dan begint het probleem.
Wanneer mijn printer grijs moet afdrukken dan zitten er gekleurde lijntjes in (rood en groen).
Kwaliteit is echt niet mooi meer!!! ;(

IK heb zo'n test pagina laten adrukken om inktpatronen te kuisen en daar had ik ook zelfde resultaat. Grijs met rode en groene lijnen in.
maar in de lichtblauwe balk zat er ook een witte lijn in .. De reste drukte ie goed af.

(Zwart inktpatroon is van wit product)

Aan wat zou dit kunnen liggen?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Er zit een optie in je printerdrivers verstopt die alleen met de zwarte patroon gaat printen. Normaal mengt HP overal doodleuk kleureninkt door je grijswaarden heen om dat patroon ook op te maken terwijl je het niet gebruikt (volgens HP worden de grijswaarden en het zwart dan dieper van kleur). Als er iets met je kleurenpatroon is wat niet goed is (een kleur op, dichte spuitkanaaltjes), zal je dit ook zien in je zwarte afdrukken.

• nhanssen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-02 16:13

nhanssen

QVL is non-tweakers

probeer eens zonder kleur patroon te printen, sommige All in One's (1100, 1200 en 1300 series) kunnen dan puur met de zwart cartridge afdrukken.(Zit op All-in-One afdeling HP Tech. Sup.)

Je krijgt waarschijnlijk dan eerst een foutmelding maar die moet je gewoon negeren.

Spec's PC