Toon posts:

[GA-7VRXP] USBstick heeft USB port gesloopt (brandgeur)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde gisteren data van me USB stick afhalen toen deze het plots, niet meer deed. Dus ik had hem uit me voorste USB1.1 port gehaald en achterin geprakt op de USB port die rechtstreeks op me mobo zit, had me muis usb er dus uitgehaald en usb stick erin gedaan. Alles liep toen opeens vast, me beeld viel weg en er kwam een brand geur uit me pc. (Yeeh :S) dus ik alles snel uit doen. Me BIOS was gereset blijkbaar want me raid0 instellingen etc waren er allemaal uit gehaald. Dus ik had alles weer terug gezet ( het kan ook zijn dat me 1e bios stuk is en dat ie nu op de 2e bios draait ?).

Er bleek dus achteraf dat er een stukje folie in me usb stick zat :S. Kwam zeker uit me jas ofzo van me lunch pakket :P.

Alles werkt nu gewoon weer alleen ik kan me mx500 muis niet samen met me logitech internet keyboard aansluiten. Sterker nog alles werkt zelfs me usb stick alleen geen Optical muizen, ik had me microsoft optical geprobeerd en die doet t ook niet. Ook in me usb2.0 aansluitingen werken optical muizen niet. Iemand enig iedee waarom ? En is hier een oplossing voor?

Ik weet dat er iets is doorgebrand, want er kwam een sterke brandgeur uit me pc.

Edit : Ik werk nu met een oude Serieel muis aangesloten op de COM1 port, dat werkt wel gewoon (alleen kut :S, dpi van nix)

Gr, MadJax

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2005 13:14 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het klinkt alsof die muis gewoon is heengegaan. Ben je er 100% zeker van dat die andere Microsoft muis functioneel is? Is deze ook niet gewoon stuque?

Verwijderd

Topicstarter
Nope, had hem in een andere computer geprobeerd en daar werkt hij wel gewoon.

Als ik hem op deze computer aansluit dan pakt windows hem wel maar dan staat er zoiets van "USB apparaat werkt niet correct" ofzo. Je ziet de optical lens een paar keer aan en uit gaan, verder gebeurd er niet veel.