If it ain't broken, play with it till it breaks.
Hmmm, nou je zou kunnen beginnen bij http://www.comptechworld.nl en http://www.3dfxcool.com ...
die laatste is wel in de VS dus misschien vind je dat eng met bestellen... Ik geloof ook dat OC-Shop een dezer dagen online zou gaan..?? iemand info??
die laatste is wel in de VS dus misschien vind je dat eng met bestellen... Ik geloof ook dat OC-Shop een dezer dagen online zou gaan..?? iemand info??
Bij www.narwal.nl hebben ze nieuwe coolers in het assortiment.
Ja ik ben ook wel interested in coolers voor ok mijn toekomstige Athlon 650 (700 heeft slechte core verg. bij 650) + Abit KA7..
Verwijderd
Ik zou ook es kijken op www.comptechworld.nl hebben vrij veel coolers en ikzelf zou wel een Alpha aanraden
Verwijderd
Raikane, als je niks te melden hebt moet je je kop houden. Ga lekker chatten op de site van TMF, bel je oma of vertel al je leuke belevenissen aan je cavia maar val ons niet lastig met je gelul.
Frits
Frits
Verwijderd
>> 700 heeft slechte core verg. bij 650 <<
Wat bedoel je daar precies mee Phreak?
Ik was namelijk van plan een 700 + Abit KA7 te kopen.
Is de keuze 650 of 750? En moet ik de 700 lnks laten liggen?
Wat bedoel je daar precies mee Phreak?
Ik was namelijk van plan een 700 + Abit KA7 te kopen.
Is de keuze 650 of 750? En moet ik de 700 lnks laten liggen?
Force, is niet helemaal waar van die core, hangt van de week af waarin de processor is gebouwd, er zijn (kan me vergissen) twee of drie "slechte weken"...
Correct me if I'm wrong freak, kan ik die gast bij AMd nog eens bellen...
Correct me if I'm wrong freak, kan ik die gast bij AMd nog eens bellen...
Bericht hierboven
Verwijderd
Itsme!
Als je dat zou willen doen graag.
Weet ik tenminste waar ik op moet letten volgende week.
Als je dat zou willen doen graag.
Weet ik tenminste waar ik op moet letten volgende week.
Verwijderd
Kijk maar in de review database: Global WIN wordt keer op keer zeer goed getest en wint het in een rechtstreekse vergelijking met een Alpha. En Global WIN is nog iets goedkoper ook!
Femme ik heb nog steeds een demo pakket voor je liggen met heel veel verschillende Global WIN koelers. Just let me know!
Femme ik heb nog steeds een demo pakket voor je liggen met heel veel verschillende Global WIN koelers. Just let me know!
Pagina: 1