[XP] Bestanden in wachtrij voor CD?

Pagina: 1
Acties:

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik heb een paar dagen geleden mijn pc geformat. Eerst was er niets aan de hand, maar na wat software te installeren kreeg ik ineens een rare melding bij het opstarten. Dit krijg ik dus elke keer.
Plaatje
Iemand die weet hoe je dit kan oplossen?

• JorisPenders
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-04 22:01

JorisPenders

Designer & Coder

Probeer die bestanden dan eens van die wachtrij te verwijderen ;)

SystemSpecs -- WebArea - Your Online Home -- Webdesign

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:28

-ET-

Phone Home

De tijdelijke bestand weggooien is het makkelijkste

klik op het ballontje, je krijgt een nieuw schermpje. Kies dan voor bestand -> tijdelijke bestanden verwijderen

Verwijderd

Jup want hebt nu perongeluk denk ik bestanden op cd zetten aangeklikt, dit heeft echter niets met herinstallatie temaken.

• Ilya
  • Niet online
Oh, ok, nouja het is opgelost.. :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

TheFrozen,

Ik vind in je topic eigenlijk nauwelijks eigen inzet terug - simpelweg klikken de melding was al genoeg geweest om er achter te komen wat er aan de hand was, en dat heb je zelfs niet eens gedaan lijkt het haast wel ;)

Op GoT eisen we eigenlijk van iedereen die een topic opent dat hij toch minstens het eerst probeert zelf op te lossen - mag ik je dan ook vragen dit voortaan in je topic start op te nemen? :)

• Ilya
  • Niet online
Sorry, het komt inderdaad nogal "n00big" over, maar ik heb er wel degelijk op geklikt. Ook nog wat proberen aan te kloten, maar het lukte gewoon niet :'(

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-04 09:34
Als je ooooit bestanden sleept naar je brander in explorer of waar dan ook... of als je bestanden op een CR/RW wijzigt... worden deze bestanden naar een tijdelijke map van windows gekopieerd totdat je besluit ze daadwerkelijk te branden (zoiets)

Dat is nou CDburning support van Windows.... ik heb dat eruit gesloopt met Nlite... je kan ook via Start Bureau acc. Systeembeheer>Services je MAPI blabla service uitschakelen... voordat je dat doet even in Deze Computer op je brander(s) rechtermuisknop en dan Eigenschappen... vervolgens is er een tabblad waar je 'CDbranden' of 'recorder blabla' kunt uitschakelen met een vinkje...

[ Voor 3% gewijzigd door Jazco2nd op 08-02-2005 17:46 ]

Pagina: 1