Toon posts:

Tech vraag.

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben sinds gisteren begonnen met het bouwen van een beamer. Maar het probleem is dat ik geen normale lamp van eeen bouwmart kan vinden. Het moet wit licht zijn heel erg wit net als een TL-buis. Ik heb het geprobeerd met een halogeen bouwlamp maar de licht komt teveel vanaf 1 plek het moet verspreid licht worden. Maar de vraag was ik heb een Cinetone projector lamp maar dat is een hele rare. Hij is wel 230 volt 1000watt maar er zitten 4 pinnetjes onderin en weet niet wat ik waar moet aansluiten. Ik weet helaas niet hoe ik plaatjes hierop uploaden anders had ik er wel een plaatje ervan opgezet. Als iemand me ook een beetje kan de weg wijzen zou ik dat heel erg op prijs stellen.

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:23
Misschien was het niet zo heel slim van je om te beginnen met het zelfbouwen van een beamer voordat je precies wist hoe je alles zou gaan oplossen.

Om een egaal licht te krijgen zou je misschien een reeks felle witte ledjes kunnen plaatsen, of een witte ccfl oid..

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-02 16:34
Linkje
Dit is misschien wel een leuk topic voor je. Van beamers heb ik zelf weinig verstand en zelfbouw weet ik al helemaal bijna niets van maar ik heb wel topics voorbij zien komen.
Hier
Succes met je project!

En doe de volgende keer een iets duidelijkere topictitel, dan krijg je ook wat meer/sneller replies

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Het is de bedoeling dat je een informatieve titel geeft, dat is deze van geen kanten (ALLE vragen op GoT zijn tech vragen...). Bovendien lees ik totaal niets over wat je zelf opgezocht hebt. Zoek eens op de site van de fabrikant van die lamp enzo...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.