Heb al op GOT zitten zoeken maar geen antwoord gevonden. Heb net een nieuwe TV gekocht die component input/RGB(scart) en progressive scan aankan (http://www.home-entertain...taltv-32zp38?opendocument). Nu is progressive scan in principe ook iets wat naar een monitor gaat (de-interlaced signaal). Nu dacht ik dat ik ook wel mijn VGA output van de PC hierop kon aansluiten om zo een rustig beeld te hebben ipv een brakke TV-out.
Kan dit of zit ik de boel door elkaar te halen ? Ik dacht bijvoorbeeld ergens een
VGA->component/RGB(scart) te kopen (bestaan die kabels ?) om dan een lekker strak 640x480 (misschien 600x800) te hebben om meel op de TV te lezen, te browsen en films te kijken.
Of snap ik er nu de ballen van ? Ik las namelijk ergens dat progressive scan eigenlijk alleen via de component binnen kan komen vanwege de bandbreedte op RGB.
Kan dit of zit ik de boel door elkaar te halen ? Ik dacht bijvoorbeeld ergens een
VGA->component/RGB(scart) te kopen (bestaan die kabels ?) om dan een lekker strak 640x480 (misschien 600x800) te hebben om meel op de TV te lezen, te browsen en films te kijken.
Of snap ik er nu de ballen van ? Ik las namelijk ergens dat progressive scan eigenlijk alleen via de component binnen kan komen vanwege de bandbreedte op RGB.
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !