Canon EOS 400D + Sigma 17-70
Verwijderd
maar ik ga dus snel naar een tempeltje...alleen is er volgens mij geen in de buurt
Canon EOS 400D + Sigma 17-70
Verwijderd
Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.
Ben al 2 draken tegengekomen en allebei huftertjes
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
(greater) restoration is een lvl-7 spell die je pas vrij ver in de game kunt casten. Ik speel met een fighter (barbarian) een ranger, een paladin, een thief, een mage en een mage/cleric en die cleric kan nog lang geen restoration casten en toch is dat geen probleem. Zorg gewoon dat je standaard 3 restoration-scrolls in je scroll-case hebt, dan wordt je nooit verrast. Beesten die level-drain hebben: Vampires en Shadow Fiends.Op zondag 07 januari 2001 13:15 schreef GaiusBertus het volgende:
Daarom moet je dus altijd een priest in je party hebben! Die kunnen restoration casten
Ik speelde niet volgens de echte hard core AD&D regels (dus ik kon altijd spells leren en had max hp'sOp maandag 08 januari 2001 17:00 schreef Marnix da Headbanger het volgende:
[..]
(greater) restoration is een lvl-7 spell die je pas vrij ver in de game kunt casten. Ik speel met een fighter (barbarian) een ranger, een paladin, een thief, een mage en een mage/cleric en die cleric kan nog lang geen restoration casten en toch is dat geen probleem. Zorg gewoon dat je standaard 3 restoration-scrolls in je scroll-case hebt, dan wordt je nooit verrast. Beesten die level-drain hebben: Vampires en Shadow Fiends.
En het artefact dat je van de Shadow Thieves krijgt helpt ook tegen level drainen, dus gooi die bijv op Minsc of een andere sterke fighter en gebruik hem als Vampire lokker (en dan alleen nog iets doen aan die dominations
Verwijderd
Hmm bij degewone regels heb je de gewone lvl7 spell Restoration nopdig, lesser restoration i sdan niet voldoende... Bescherm idd 1 creature (Minsc) mbv het artifact. Als het kan, leer dan de spell en anders neem voldoende scrolls mee.Op maandag 08 januari 2001 23:19 schreef GaiusBertus het volgende:
[..]
Ik speelde niet volgens de echte hard core AD&D regels (dus ik kon altijd spells leren en had max hp's) en ik weet niet of dit er wat mee te maken heeft maar lesser restoration deed bij mij altijd genoeg hoor, dan werden alle gedrainde levels hersteld. Vooral met een druid heb je heel snel 4de level spells dus het lijkt me geen probleem
En het artefact dat je van de Shadow Thieves krijgt helpt ook tegen level drainen, dus gooi die bijv op Minsc of een andere sterke fighter en gebruik hem als Vampire lokker (en dan alleen nog iets doen aan die dominations)
Verwijderd
Lord Daemon
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Verwijderd
Greater restoration, haalt ook level drains weg + hersteld de intelligentie als die gedrained was door feeblemind + verwijderd "any form of insanity such as confusion ort berserk" + volledige heal + cure all diseases & poisons.
Er is geen level drain die je niet met een lesser restorarion weg kunt halen.
100% ik heb ook zo'n heks die dat kan
aleen die hold en confusion spells daar heb ik een hekel aan
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Ligt het aan mij of staat er niet echt veel in dat boekje....
Verwijderd
Level 3 het laagste ? Hmm ik denk dat je dan op Core Rules moet spelen, dan kan je wel degelijk doodgeleveldraind worden. Toch ? Ik ben regelmatig doodgeleveldraind, maar misschien was het ook wel dat ik doodgehakt werd omdat mijn hp zo laag zijn op 3rd level. Zou het nog eens moeten checken...Op woensdag 10 januari 2001 08:51 schreef aXe het volgende:
Level drain houdt in dat je gewoon in levels daalt (dus van level 15 naar 3 (is het laagste wat ze hebben ingesteld) zakken). Hierdoor verlies je je vaardigheden die je wel hebt bijv. bij de levels hoger dan 3. Bijv. spreuken en hitpoints.
Verwijderd
Ik had een cleric met een sunray spell en ook nog een ranger die in een longsword een sunray spell had zittenOp woensdag 10 januari 2001 10:43 schreef GaiusBertus het volgende:
In het laatste gevecht tegen Bodhi waren bij mij inderdaad zowel Minsc als Valygar dood gedrained, wat wil je, die bitch drained 5 levels per hit en er waren nog wat andere vampires bij ook. Wel gewonnen uiteraard, leve de Holy Smite
Je hebt verschillende wapens met verschillende damage/strength.
Je hebt bv. 1D8, 1D8+1, 2D4. Soms staat er links boven ook +1 en bij sommige wapens niet.
Wat houd dat cijfer voor de "D" in (en na de "D", en die +1 enzo?)
Wat is het beste?
Verwijderd
dan gooit ie 2x en telt ie de punten op ofzo?
En wat is het verschil tussen wapens waar links boven +1 staat? (dus 1D8+1 en 1D8+1 EN dat dat links boven ook +1 staat)
Zullen wel allemaal standaard dingen zijn, maar ik kan ze niet vinden in dat boekje
De plus tel je er gewoon bij op.
Een wapen + 1 is een wapen dat 1 meer damage doet dan zijn niet-magische broertje en een +1 bonus op je Thac0 geeft. Een wapen + 2 doet twee schade meer dan zijn niet magische broertje en geeft een +2 bonus op je Thac0 (dus 10 procentpunt meer kans om te raken). Etc, al the way tot +5 wapens.
Als je echt de regels wilt weten moet je ff naar mijn homepage gaan, naar downloads, naar ad&d-page (het zijn allemaal frames, dus hij heeft geen eigen URL, sorry) en dan kan je bijvoorbeeld de Player's Handbook downloaden.
(En nog een heleboel andere,
Lord Daemon
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?