Film met beeld maar zonder geluid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116947

Topicstarter
Ik heb hier dus een film waarvan ik wel beeld krijg maar geen klank. Heb via programma volgende benodigde codecs voor deze film ontdekt;

Video;
XviD MPEG-4 codec

Audio;
FAST Multimedia AG DV
48000 Hz, 0 Bits, 5 channel(s)

De codecs die ik reeds geinstalleerd had waren de SLDcodecpack1.5.3 (divx) en de XviD-1.0.3-20122004.

Heb via Google en dit forum gezocht naar een codec die Fast Multimedia AG DVM Dolby AC3 ondersteund maar heb er geen gevonden. Iemand Enig idee welke codec ik hiervoor moet gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84159

Zou het kunnen dat de video uberhaupt geen geluid heeft meegekregen?
Heb je dus al getest met films met de zelfde codec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb hier niet direct zo'n andere film voorhanden aangezien dolby AC3 ook niet zoveel voorkomt maar opde site staat dat er 464 seeder(s) en 1250 leecher(s) zijn en bij commentaren spreekt niemand over geluid dat er niet zou zijn dus lijkt me nogal raar moest die film idd geen geluid hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-05 18:41

n00bs

Het is weer Zomer!

En als je nou Mediaplayer update naar versie 10... (bij mij heeft dat nl veel probs verholpen door de nieuwe codecs. Daarnaast ben ik niet zo een fan van die wildgroei van codecs die bij MS geleverd worden zijn over het algemeen gewoon goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135893

Probeer het kazaalite codec eens!
Kan zijn dat je er toch de verkeerde codec op hebt staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Windows Media player 10 is reeds geinstalleerd.

Heb ondertussen toch nog een film met FAST Multimedia AG DV AC3 geluid gevonden en die heeft dus hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 135893 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 10:53:
Probeer het kazaalite codec eens!
Kan zijn dat je er toch de verkeerde codec op hebt staan!
kazaalite codec? Wist niet dat die ook al een codec hadden, is in ieder geval niet met kazaalite gedownload maar via bittorrent, denk niet dat dat iets uitmaakt ma beter teveel info dan te weinig hé
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Waarschijnlijk is je PC al een zooitje door al die installs van codecs... echt begin daar nooit aan je verpest er meer mee dan 't goed maakt.
Ik kan verder alles afspelen, xvdid, dvix en andere zaken en heb verder niets anders dan MP10 geinstalleerd en powerdvd. Ik verdenk dat 1 van de codecs de boel gesloopt heeft. Probeer eens alle codecs te verwijderen (zover mogelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
n00bs schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 10:58:
Waarschijnlijk is je PC al een zooitje door al die installs van codecs... echt begin daar nooit aan je verpest er meer mee dan 't goed maakt.
Ik kan verder alles afspelen, xvdid, dvix en andere zaken en heb verder niets anders dan MP10 geinstalleerd en powerdvd. Ik verdenk dat 1 van de codecs de boel gesloopt heeft. Probeer eens alle codecs te verwijderen (zover mogelijk).
Damn, je hebt gelijk! Heb eens op de pc van mijn ouders getest, daar staat één codec op enin WMP 9 speelt hij zonder probleem af! Mercikes in ieder geval, nu enkel nog hopen dat ik het op mijn pc in orde krijg zonder een format c :) Verwijderen van codecs hielp in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Probeer AC3 filter te installen. USe Google.

APPLYitYourself.nl - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 08:13

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Als ik er echt niet meer uitkom gebruik ik videolan (vlc). Die heeft ingebakken codecs die je niet hoeft te installeren.

[ Voor 15% gewijzigd door leuk_he op 08-02-2005 13:59 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123662

Heb je het al geprobeerd met K-Lite Mega Codec Pack 1.18?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesum
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-04 14:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Mensen... jullie blijven maar codec packs posten, jullie helpen die jongen van de drup in de regen. Laat hem nou alle crap codecs eraf gooien want je hebt al die codecs niet nodig in XP met MP10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Is het al gelukt?

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-05 22:21

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Ik krijg steeds vaker te horen dat mensen een bepaalde film niet kunnen afspelen of dat er geen beeld of geluid is. Dan komen ze naar mij om te vragen wat ze wel/niet moeten installeren. Heel algemeen: elke film is af te spelen met VLC media player.

http://www.duken.nl/content/view/118/50/

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Pagina: 1