ik heb een laptop met winnt en MS outlook(98) erop. Deze laptop heeft in een domein gehangen(inclusief exchange server) Nou wil ik deze laptop opnieuw installeren, maar wat nou het probleem is. Er is in deze outlook een offline adresboek aanwezig, die ooit via exchange offline beschikbaar is gemaakt. Dus dit adresboek staat ergens op de laptop geinstalleerd.
Ik heb gevonden dat het bestand onder c:/winnt/personal/outlook.ost staat. Dus deze heb ik proberen om te zetten van OST --> PST. En deze heb ik geimporteerd in mijn bestaande outlook. Als ik deze inlees import hij alle personlijke email adres enz... alleen niet het offline adresboek!
(want dat is geen persoonlijke map) Iemand enig idee hoe ik deze ook kan importeren???
Ik hoor het graag.....
(deze laptop wordt niet nogmaals aan de exchange server gekoppeld, dus zal fijn zijn als deze adressen wel lokaal beschikbaar blijven)
Ik heb gevonden dat het bestand onder c:/winnt/personal/outlook.ost staat. Dus deze heb ik proberen om te zetten van OST --> PST. En deze heb ik geimporteerd in mijn bestaande outlook. Als ik deze inlees import hij alle personlijke email adres enz... alleen niet het offline adresboek!
Ik hoor het graag.....
(deze laptop wordt niet nogmaals aan de exchange server gekoppeld, dus zal fijn zijn als deze adressen wel lokaal beschikbaar blijven)
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2005 16:45 ]