Toon posts:

Windows XP SP2 verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een iemand hoe ik Windows XP SP2 kan verwijderen ?

Thx

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Configuratiescherm --> Software --> vink ' toon updates' aan. Dan verschijnt SP2 ... klik uninstall

Was dat nu zo moeilijk?

[ Voor 22% gewijzigd door Gunner op 08-02-2005 09:42 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• GoeGie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:38
Het beste is een herinstallatie.
Mijn ervaring met de-installatie van SP2 is slecht. Niet alles wordt verwijderd, wat als gevolg heeft een instabiel systeem.

Dus backup maken.. en opnieuw beginnen.

Verwijderd

Via control panel/ad-remove programs.

Staat hij daar niet bij:

Systeemherstel.

Lukt dat niet:

Nee, je kan hem niet verwijderen.

Overigens: dit is een behoorlijke zoekvraag, je doet je naam eer aan. 4e labeltje van links, klassieke layout, naast het GOT logo.

• eXcyle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:15
via software in je configuratie scherm :?

de echte vraag zou zijn WIL je SP2 wel verwijderen wat gaat er bijvoorbeeld mis ?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

[google=remove service pack 2]
Op GoT zoeken naar 'sp2 verwijderen' --> [rml][ XP] Hoe SP2 handig verwijderen?*[/rml]

Dat lijkt me genoeg.

Zo niet: waarom niet? Er is al best wat informatie over te vinden (of over het waarom je het niet zou willen doen), wat weet je al en waarom is dat niet genoeg? GoT is geen "gooi even een vraagje van een halve zin over de muur"-helpdesk namelijk ;)

Kortom: lees Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif WOS Policy en FAQ Forumgedrag even door ajb. Dit topic sluit ik. Als je er niet uit komt: open gerust een nieuw topic zodat we kunnen meedenken, maar geef dan dus wel even je eigen gedachtes erover alvast aan in een topicstart ;)

Succes en zie straks ook mijn verdere uitleg via e-mail :)

edit:

Ik haal nog even de typo uit de topictitel zodat ook dit topic goed is te vinden in de GoT-search

[ Voor 11% gewijzigd door F_J_K op 08-02-2005 09:48 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.