Het beste is een herinstallatie.
Mijn ervaring met de-installatie van SP2 is slecht. Niet alles wordt verwijderd, wat als gevolg heeft een instabiel systeem.
Dus backup maken.. en opnieuw beginnen.
Mijn ervaring met de-installatie van SP2 is slecht. Niet alles wordt verwijderd, wat als gevolg heeft een instabiel systeem.
Dus backup maken.. en opnieuw beginnen.
Verwijderd
Via control panel/ad-remove programs.
Staat hij daar niet bij:
Systeemherstel.
Lukt dat niet:
Nee, je kan hem niet verwijderen.
Overigens: dit is een behoorlijke zoekvraag, je doet je naam eer aan. 4e labeltje van links, klassieke layout, naast het GOT logo.
Staat hij daar niet bij:
Systeemherstel.
Lukt dat niet:
Nee, je kan hem niet verwijderen.
Overigens: dit is een behoorlijke zoekvraag, je doet je naam eer aan. 4e labeltje van links, klassieke layout, naast het GOT logo.
via software in je configuratie scherm 
de echte vraag zou zijn WIL je SP2 wel verwijderen wat gaat er bijvoorbeeld mis ?
de echte vraag zou zijn WIL je SP2 wel verwijderen wat gaat er bijvoorbeeld mis ?
[google=remove service pack 2]
Op GoT zoeken naar 'sp2 verwijderen' --> [rml][ XP] Hoe SP2 handig verwijderen?*[/rml]
Dat lijkt me genoeg.
Zo niet: waarom niet? Er is al best wat informatie over te vinden (of over het waarom je het niet zou willen doen), wat weet je al en waarom is dat niet genoeg? GoT is geen "gooi even een vraagje van een halve zin over de muur"-helpdesk namelijk
Kortom: lees
WOS Policy en FAQ Forumgedrag even door ajb. Dit topic sluit ik. Als je er niet uit komt: open gerust een nieuw topic zodat we kunnen meedenken, maar geef dan dus wel even je eigen gedachtes erover alvast aan in een topicstart 
Succes en zie straks ook mijn verdere uitleg via e-mail
Op GoT zoeken naar 'sp2 verwijderen' --> [rml][ XP] Hoe SP2 handig verwijderen?*[/rml]
Dat lijkt me genoeg.
Zo niet: waarom niet? Er is al best wat informatie over te vinden (of over het waarom je het niet zou willen doen), wat weet je al en waarom is dat niet genoeg? GoT is geen "gooi even een vraagje van een halve zin over de muur"-helpdesk namelijk
Kortom: lees
Succes en zie straks ook mijn verdere uitleg via e-mail
edit:
Ik haal nog even de typo uit de topictitel zodat ook dit topic goed is te vinden in de GoT-search
Ik haal nog even de typo uit de topictitel zodat ook dit topic goed is te vinden in de GoT-search
[ Voor 11% gewijzigd door F_J_K op 08-02-2005 09:48 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()