Sinds enige tijd download ik af en toe wat via mldonkey. Dit ging altijd prima, maar de laatste tijd gaat het wat minder goed. Wanneer ik wat bestanden wil downloaden dan gaat dit prima, maar totdat ze bij de ongeveer 98% gekomen zijn, dan willen ze maar niet verder. Ik heb dit nu al heel wat keren gehad. De download begint heel goed en gaat goed door totdat hij bijna aan het einde gekomen is, dan voltooid de download maar niet. Eerst dacht ik dat de file dan gewoon niet meer aangeboden werd, maar ik heb het nu al zo vaak gehad, dat het een ander probleem moet zijn. Zijn er meerdere mensen die hier problemen mee hebben?
Dit heb ik ook een keer met exeem gehad. Ik denk dat het gewoon toeval is, of dat er steeds minder gebuikers zijn. Dan zijn er dus ook minder seeders en worden de laatste procenten lastig, omdat andere gebruikers die nog niet hebben. BTW ik zou overstappen op exeem.
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
Ik heb nooit met mldonkey gewerkt. Kijk hier eens: http://www.exeem.com/faq.htm#faq12Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 09:28:
Is exeem beter dan mldonkey? Ik wil het wel draaien onder Linux.
(\__/)
(='.'=)
(")_(")