Toon posts:

[XP] bluetooth headset

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een bluetooth headset (http://www.mrhandsfree.nl/bluebutterfly/) die ik met mijn laptop wil gebruiken. Op de computer draait Windows XP sp2 met Billionton Bluetooth Software for Windows BTW v.1.4.2.11.
Als ik de headset installeer word deze getoond onder de headsets. Echter wanneer ik in skype de bluetooth audiodriver selecteer werkt het niet. Wanneer ik iemand bel hoort diegene mijn niet en ik haar niet. Als ik verbinding maak met mijn headset hoor ik wel een piepje en een lichte ruis.

Is er iemand van jullie die deze headset werkend heeft en weet wat ik verkeerd doe? Ik heb hier op het forum al zitten zoeken maar hen niet echt iets kunnen vinden.

Groetjes Greta.

Verwijderd

Topicstarter
Zo te zien is er niemand die dit met deze headset werkend heeft. Is er überhaupt wel iemand die het werkend heeft dan zou ik wel graag willen weten welke bluetooth headset je gebruikt.

Groetjes

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 07:06 ]

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Is dit alleen om te bellen of hoor je de windows geluiden er wel goed door?

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik hoor ook de geluiden van Windows niet. Alleen maar een lichte ruis verders niets.

Verwijderd

Andere drivers downloaden en installeren, ligt aan XP met SP2. De Widcomm drivers moet je hebben. :)

• _Erikje_
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:41

_Erikje_

Tweaker in Spanje

Ik heb zelf een bt headset van Canyon( lijkt trouwns sprekend op die van jou ).
Het probleem bij mij is dat de mic het wel doet maar de speaker niet.
Weet niet of iemand daar een oplossing voor heeft?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb de oplossing. Zoals sputnik32 al aangeeft moet je de Widcomm driver (minimaal versie 1.4.3.x) gebruiken. Dan werkt het. (Tenminste bij mij.)
Pagina: 1