ik heb deze vraag van een kennis doorgekregen
hopelijk kan hier iemand helpen
hopelijk kan hier iemand helpen
Ik heb een plextor 12 speed dvd brander, ik kon altijd op 12 speed makkelijk branden dan was het 4/5 mins voordat de dvd klaar was.
Maar sinds ik enkele maanden geleden een 2de hardeschijf erin heb gezet van 200 gb (maxtor) doet mn brander vaag.
Als ik nu brand met stomp record now dan pakt hij ook 12 speed en alles gaat goed hij telt dan terug van 4:50 maar is die bij 3 minuten ofzo en dan floept hij opeens naar 10/13 mins.
Ook met nero en roxio disc copier geeft hij aan dat hij er nu 13 minuten totaal er over doet. met roxio dics copier dan kun je de snelheid zien en met 8 minuten dan is hij pas op 4,7 speed en hij haalt maximaal 6 speed maar dan zit je op 13 mins totaal.
Zo zit mn config:
120 gb (master)
Plextor (slave)
Samsung dvd rom (sec-master)
200 gb (sec-slave)
Ik heb alles al veranderd en geprobeerd maar hij is niet meer vooruit te branden en dat terwijl alles nog geen 6 maanden oud is en ik kan mij niet voorstellen dat iets zomaar kapot is gegaan.
Dus mijn vraag is kennen jullie dit probleem en weten jullie wat de oplossing is?? want hij schijnt dat niemand dit probleem kent dat heb ik ook weer hoor een uniek probleem