Toon posts:

Barebone Notebook

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil vragen of iemand weet waar ik een notebook barebone kan kopen. Mijn Fujitsu siemens(Intel Celeron M 1,4Ghz) notebook werkt prima behalve de LCD monitor en vervanging daarvan is heeeel duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dacht je van zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja handig die google dinges die had ik pas ook ergens gezien op internet |:(

anyway, ik heb ook gegoogled maar kan maar weinig (nl) sites vinden (en ja ik weet dat er een nl optie in google is :P) die veel barebones hebben.

mijn vraag is dus:

zijn er mensen die wel eens een barebone notebook hebben gekocht zo ja waar? en zijn de notebooks kwalitatief gewoon goed?

dan nog een vraag:

wat zit er meestal in een notebook barebone:
-case
-screen
-mobo

dit moet je waarschijnlijk los kopen:
-cpu
-ram
-hdd

maar zit er std een cd/dvd dive in aangezien je toch verplicht betn een bepaalde maat te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
Naar mijn weten zit er in een barebone alleen een behuizing met mobo in, soms nog een scherm erbij, maar meestal geen toetsenbord

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-10 22:14

FongWan

The Stormrider ...

die Jewel en Alpha notebooks van Computerland en huismerk notebook (Rocksolid of iets dergelijks) van Paradigit kan je volgens mij redelijk zelf samenstellen toch?

Anders wordt het toch een Dell. Die kan je namelijk helemaal zelf configgen on-line om vervolgens de config en prijs uit te printen en dan telefonisch bestellen om een betere deal te krijgen. >:)

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonvanderbeek schreef op zondag 29 mei 2005 @ 23:02:
Naar mijn weten zit er in een barebone alleen een behuizing met mobo in, soms nog een scherm erbij, maar meestal geen toetsenbord
zit er geen tobo in de behuizing van een notebook barebonde? dat lijkt me toch sterk ik heb nog nooit lossen notebook tobo`s gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
A-Open heeft wel barebone en die zijn wel makkelijk leverbaar maar goedkoper is gewoon een laptop te kopen die compleet is.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Pagina: 1