Toon posts:

Synchronisatie probleem Outlook express - mobiel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist in Outlook express het gehele adresboek bijgewerkt.
Daarna heb ik de Contactenlijst volledig verwijderd van mijn mobiele telefoon, om daarna het vernieuwde adresboek via Nokia PC suite versie 1.1.0 d.m.v. synchronisatie weer terug te plaatsen.
Maar als ik klik op "nu synchroniseren" in PC suite, dan volgt de melding: Windows-adresboek (outlook express) synchronisatie contactpersonen voltooid.
En als ik dan daarna het opvolgend logbestand bekijk staat er:
0 gegevens zijn er bijgewerkt.
Dus er is totaal niets op mijn mobiele telefoon geplaatst.
PC suite opnieuw installeren, PC opnieuw opstarten, mobiel opnieuw opstarten, het maakt allemaal niets uit, ik krijg mijn adressenbestand niet meer op mijn mobiele telefoon.
Kan iemand me hiermee helpen?

Verwijderd

Voeg eens iemand toe aan het adresboek, zowel op je pc als op de telefoon, en probeer het hierna nogmaals. Grote kans dat de software naar een bepaalde timestamp van laatste bijwerking kijkt, en die om de een of andere reden overeenkomen waardoor die applicatie denkt dat er niets te syncrhoniseren valt.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Createlt,

Ik heb een nieuw persoon met mailadres aan het adresboek van Outlook express toegevoegd, zo ook een ander nieuw persoon aan de contactenlijst van mijn Nokia6600.
Maar ook dan vindt er geen enkele synchronisatie plaats.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het probleem gevonden:
In het adresboek van Outlook express moet je in Contactpersonen - Persoonlijk - Verjaardag,
niet het geboortejaar invullen, maar het huidige jaar.
Daarna synchroniseerd hij alles goed.
_/-\o_