fl 7500,- Wat te doen...

Pagina: 1
Acties:
  • 248 views sinds 30-01-2008

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53
Ok, ik wil een nieuw systeem kopen voor ongeveer de eerdergenoemde prijs.

Wat (en waar) zouden jullie kopen ?

(compleet systeem, van a-z en als monitor neem ik zowiezo de A201 HT van iiyama (22", 2000,-)

Ik ga er trouwens mee Photosjoppen, Maya-en enz. Ook een paar game-tjes moet 'ie moeiteloos aankunnen.
Bij voorbaat dank !

Verwijderd

Hm heb je nog 5500 over voor het systeem,

Ik zou er in iedergeval het volgende ingooien

256mb pc133 600
bigtower 200
plextor 40x scsi 200
scsi kaartje 100
zip 150
diskette 30
40gb hd 800
abit be6 2 mobo 350?
sblive 150
gforce ddr 700
netwerk 10/100 40 >3310
plextor 12 speed fikker 800
nou dan zit je aan 4000
gooi er nog een coppermine 600+ in en overklok hem?

• Het Draakje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-07-2021
Misschien is de aanschaf van de dualhead Matrox G400 met een extra monitor (15 inch of een goede 2e handse 17) een goede optie. Kun je al je control panels van PS op kwijt. Ik heb een tijdje dit gedaan, en behoudens het feit van mijn zeer slechte monitor was ik er zeer tevreden mee.

Verwijderd

Op een 21" zou ik wel een G400 (wel MAX!!!) nemen. is niet zo snel als een Geforce, maar wel veel meer features, ongekende beeldkwaliteit en DualHead.

• Obi
Ik was al van plan een tweede monitor erbij te nemen, maar is het dan niet net zo makkelijk een simpel extra videokaartje te nemen en daar de extra monitor op te pluggen?

Scheelt de beeldkwaliteit zo veel bij een GeForce of Matrox ?
Ik ben geen fanatieke gamer, en hoef dus ook niet zoveel frames/s te hebben, maar de games die ik speel moeten er natuurlijk wel goed uitzien !
Paashaas -> Relaxed, lijkt mij een netjes systeem, alleen hoef ik geen Zip, en ik weet ook niet waarvoor ik scsi nodig zou hebben... Een IDE DVD en brander staat mij meer aan (correct me if i'm wrong).
Ik ben trouwens niet van plan veel te fikken, heb je ook goedkope branders die clone-cd ondersteunen (van mijn part 2x speed) ? Ik koop liever 512 Mb (PC 133)
ram ipv scsi en een dure fikker... Heb ik gelijk ?

Keep it coming !

PS. Ik heb nog een paar 3com netwerkkaartjes liggen en een diskdrive sloop ik ook uit m'n 'oude' bak. Voor de rest koop ik alles nieuw.

Verwijderd

Als je nou nog langer door blijft gaan met oude spullen hergebruiken, kun je net zo goed gaan voor het echte spul. Ik weet niet zo veel van de server spullen af, maar een Intel Xeon lijkt mij niet onaardig. De paashaas heeft alleen maar geprobeerd om die 7500 piek op te maken, niet echt makkelijk blijkbaar. Of koop en een Matrox en een Geforce. Wil ik wel foto's van anders geloof ik het niet ;).
Waarom koop je voor dat geld niet twee systemen? Ik baal altijd verschrikkelijk als ik ga lopen tweaken dat m'n WinAmp niet aan kan staan of m'n mail lezen. Da's ook wat ik ga doen als ik weer veel (te veel) geld heb.

/me wil ook wel 7500 piekies om mee te spelen...

• Obi
Tja, wat moet ik daar op zeggen... Ik ben wel van plan m'n computer meer dicht dan open te hebben... Dus om nou twee systemen te kopen zodat ik tijdens het Tweaken MP3 kan luisteren en/of m'n mail kan checken -> beetje overdreven.

En hoezo niet zo makkelijk 7500,- op te maken, ik wil gewoon een VET systeem, waar ik voorlopig goed mee kan werken.

Als ik een GeForce en een G400 neem, moet ik bij het photoshoppen de 22" bij de G400 inpluggen en bij games bij de GeForce, beetje omslachtig.

Wat de Paashaas voorstelde vind ik zo gek nog niet, ik had zowiezo de Maxtor 40.9 Gb 7200rpm Hd op het oog, vette videokaart, veel ram (PC 133), de iiyama 22" monitor en een snelle processor. Als je dat bij elkaar optelt, en dan nog de rest erbij rekent (geluidskaart, behuizing, rom/dvd/fik), zit je mijns inziens toch al best snel op de fl. 7500,- of meer. Toch ?

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Als je veel met grote proggies werkt heb je meer aan 2 iets kleinere hd's. Swappen gaat dan een stuk sneller, je kan ze natuurijk ook in raid zetten.

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

inderdaad...2 kleinere harde schijven nemen en dan raid doen. (er zijn tegenwoordig van die leuke dingen voor ide daarvoor..)

als videokaart zal ik als ik jou was zeker een g400 nemen. Dual head is dan handig als je monitoren wil (lijkt me stukken makkelijker dan klooien met 2 videokaarten) en de beeldkwaliteit van dat ding is geloof ik toch wel wat beter dan een geforce ofzo.
Maar neem veel geheugen en een vette processor (mijn voorkeur gaat toch nog steeds naar intel p3...athlon zijn toch niet altijd even stabiel met de huidige chipsets enzo..)
die p3's zijn ook erg goed overklokbaar..dus dat kan je ook altijd nog doen.

tegenwoordig zijn er ook van die combinaties van DVD speler en cdfikker. Dat is denk ik wel leuk voor jou. Je moet op de site van clone-cd gaan kijken welke daarmee gebruikt kunnen worden.Oh ja..2 speed is errug langzaam hoor! (ik spreek uit ervaring)
4/6/8 speed is toch wel veel beter en zoveel kost dat niet meer tegenwoordig.

good luck met uitkiezen

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:42
scsi heeft in die zin voordeel dat je kunt branden of dvd spelen zonder al te veel cpu ussage dus
mooi dvd filmpje kijken op je tv en photosjoppen op je pc tegelijk
ikzelf kies alles voor scsi op een hd na want die zijn in verhouding te duur.
voor dezelfde prijs twee keer zoveel opslagruimte vind ik goede reden :)
dat van die twee hd's is voor jou ook wel een optie.
en die matroxg400 heeft inderdaad een betere beeldkwaliteit en je zegt zelf al vel hotosjo
en af en toe een speleltje dus dan is dat beetje meer fps dat die geforce haalt iet voor jou weg gelegd.
+ een irq probleem minder als je een tweede videokaart wilt.
Ikzelf heb een goede fikker 8x24x ( geen rewrite ) van teac voor 499,- dus dat valt mee en is zelfs goedkoper dan demeeste 4x6x ide branders :)
en veel beter.
een dvd speler van 379,- ( pioneer 303s scsi ) en je hebt meteen een goede dvd speler en cd rom speler want dat ding is 6x dvd en 32x cd rom en hij haalt bij mij een volle 650 mb cd in 2 a 3 minuten op de hd :)
ik kan er ook mee on the fly schrijven op 8x :)
ondertussen speel ik mooi unreal tournament :)
dus doe met deze info je voordeel :)

ps : mijn systeem :
Asus p5a ATX 512 kb cache moederbord
AMD-K6-2-3Dnow! 450 mhz proccesor
128 mb ram in twee dimmen van 64 mb van mycom
Pace edge 3d voodoo banshee 16 mb agp
Illusion Hollywood + kaart
Deawoo 518B 15" monitor
een of andere bigtower
Maxtor 17Gb 5400 Tpm Ultra ata 66
Sound blaster Live
2x2x24 cd rewriter ide
Teac R58Sk 8x24x writer scsi
Ricoh mp6200s cd-rw 2x2x6 scsi
Pioneer 113s DVD rom 6x 32 x scsi
NCR 810 SCSI-2 pci
3COM etherlink 3 PCI
3COM etherlink 3 ISA
newq gold trusuround
Logitech pilot wheel mouse usb
Arrowana usb ice mouse
en verder veeeeeel en verlengde kabels enz.
En 9 ventilators.

die geforce en matrx kaarten hb ik beide bij iemand anders in werking gezien :)

.

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 08:55

Maf

Koop voor zo'n 3500,- een superbak en zet de rest op een spaarrrekening

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

• Obi
maf -> voor 3500,- heb ik een monitor, een processor en een mobo. Is niet genoeg...

• Obi
Harley -> Thanx 4 the info, maar:
Snel fikken hoef ik echt niet, audio cd's fik ik op m'n Philips audio-cd-recorder. Het komt neer op hooguit 1 cd-tje per dag (data, mp3 en af en toe een PSX-spelletje), kan prima tijdens het uitlaten van m'n honden. Een dvd-tje kijken tijdens het Photoshoppen (al weet ik niet wat daar handig aan is) kan ook prima -> ik heb een stand-alone DVD-speler. Waarom heb je trouwens 9 fans, loopt je 450@1200 ofsow..?

Verwijderd

Als je toch niet weet wat je verder wil koop dan een ultra160 kaart en doe daar maar eens een paar mooie schijfjes bij, daar heb je over 5 jaar nog wat aan. En zo zit je ook heel snel aan je 7500,- ......

Verwijderd

Koop een 486 en geef het resterend bedrag aan mij :)

• Heretic
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Welk OS ga je draaien? NT/Win2K?

Een BP6 met 2Celly's!! :) :)

• Obi
Win2k...

• Floor-is
  • Laatst online: 00:02

Floor-is

5.2

OK, hier is een leuk plan, je hebt ongeveer 5500 piekies over...

Wat dacht je hiervan:
Dual slot 1, leek me wel leuk...

Mobo kost tussen ƒ450,- en ƒ1050,-
Proc: 2 P3 667EB (tot@850) 133Mhz ƒ1968,-
Mem: 512Mb PC133 - ƒ1250,-
Matrox MAX - ƒ540,-
HDD - ƒ800,-
Behuizing, CDROM etc - Over: ƒ500,-

Oeh, kan iemand mij niet ff 5500 lenen, ik heb net even niet genoeg! Maar ik zou het wel weten!
Gaat wel heel goed knallen trouwens zo'n systeempie!

Veel goedluk

Bericht hierboven

• Obi
Is misschien ook geen gek idee, alleen wordt 'ie wel wat kaal... Misschien toch dan wat inleveren in prestatie, en dan wel dvd enzo hebben.

Verwijderd

zorg er in ieder geval voor dat ie blokjes gaat cracken

:) :)

• Obi
blokjes cracken ? wattis dat ?

• Christoph
  • Niet online
dat ie moeoeoeoeooeoeoeooeoeoeooe kan doen :)
snap ie?

rc5 blokjes kraken...

Verwijderd

HUH???? Een Matrox en een Geforce?
Bestaan er dan mobo's met 2 agpsloten?

• Heretic
  • Niet online
Nou als je Win2K gaat draaien zou ik zeker een BP6 met 2 500Mhz celly's halen, OC @600 256 MB erbij, kost je ongeveer 1500 piek samen met die monitor heb je nog een slordige 3500 over voor ander leuk spul :) :)

Verwijderd

Ik zou anders ff wachten op de nextgeneration videokaarten die voor de deur liggen.
En 2000 piek voor 2 processors?

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Als je win2k draait en je wilt gebruik maken van je dualhead functies van je G400 heb je toch een probleem. Je kunt in NT/2000 alleen een breed desktop maken (2048x768 bijv). Je kunt dus niet net als in win98 verschillende resoluties instellen op je monitoren. In win2k kan dat wel als je twee videokaarten hebt.

Maar ja, aangezien de G400MAX er toch alleen maar in dualhead is, heb je meteen een mooie tv-out. :)

Verwijderd

Voor dat geld? Get a life. 3000 voor je poeter en de rest voor feesten!

• Obi
M4SS4CR3 -> Ik werk bij [b]ID&T[/b] entertainment, dus feesten is voor mij altijd gratis ! :)

• Obi
Heeft er hier toevallig iemand ervaring met de Matrox G400 Max-kaart, in dual monitor-opstelling bedoel ik dan. En hoe groot is het verschil met een GeForce in beeldkwaliteit..?

Verwijderd

Ja, ik heb ervaring. Met TNT/Geforce/Savage4/G400 en met Ijama, ook met RAID configuraties.

Antwoord op je vraag:

Ja, er is verschil in beeld-kwaliteit. JUIST met een grote monitor komen die verschillen nog beter naar voren. Dus wil je top-kwaliteit is er maar een keus, MAtrox.
Heb zelf de "normale" G400 DH 32mb en die draait perfect. In tegenstelling tot wat anderen zeggen vind ik dat deze G400 prima geschikt is om een spelletje te spelen. Een G400max is daarom geen MUST, maar je eigen keus. In beide gevallen zal je er geen spijt van krijgen denk ik.

RAID? Heb zelf de promise-raid controller met twee 27 GIG IBM's ,7200 toeren en 2 Mb cache. kosten= 1650,- piek. Resultaat: naar mijn mening zwaar overtrokken, op de HDD-benches na zal je helaas toch maar weinin verschil merken. Het is echter wel "KEWL" ;)
Aan jou de keus. Het is leuk, maar ook weer niet super. Ga dan voor SCSI-RAID maar da's nogal kostbaar.

IJAMA 22inch? Prima keus!

DVD-cdrom? Hoezo, je had toch al een losstaande DVD-player...zie hierzelf het nut niet van in. Neem een cdrom en wacht lekker tot de DVD-fikkers in de aanbieding gaan...

Afijn, veel plezier met het samenstellen van je pc. Hoop dat je hier iets aan hebt.

doei

• Obi
Thanx, ik denk dat ik dan toch voor de Matrox G400 max ga, ik denk zowiezo dat de T&L functie pas echt goed tot z'n recht komt met games die over ? maanden uitkomen, is de huidige GeForce al weer 'verouderd'.. Lijkt mij zonde dus. Beeldkwaliteit is errug belangrijk voor mij (kleurechtheid, hoge resolutie icm hoge refresh rate), FPS minder.
En die DVD, ik vind het gewoon prettig een DVD-speler (ook) in m'n PC te hebben -> ben ik een beetje 'voorbereid' op DVD-software... Ben ik nog niet helemaal over uit, scheelt wel weer 300,- als ik ipv DVD-rom, CD-rom neem....

• Obi
Ik heb ff getracht een systeem samen te stellen, geef uw mening aub.

Config:

Moederbord: Abit Be6-II Fl. 369,81

Processor: Intel Pentium-III 750mhz (100mhz) 256kbc fcpga box koeler Fl. 1480,90

Geheugen: 4X (!) Brand-3rd 128mb dimm pc133 16mbx64/6ns (512mb totaal) Fl. 1253,76

HD: Maxtor 40.9 40-plus serie 7200 rpm Fl. 785,00

Videokaart: Matrox millenium G400 dual head max, retail uitvoering Fl. 613,21

Monitor: Iiyama A201HT 22” flatscreen Fl. 2096,14

CD-rewriter: Hp9110i- retail Fl. 651,53

DVD-rom: A-open 10/40 slot in DVD retail Fl. 412,31

Geluid: Creative SB live player (met dig. out) met four point surround 1000 speakerset Fl. 299,80

Toetsenbord & muis: Logitech Cordless desktop I-touch Fl. 209,44

Behuizing: Target Pc620-ce Atx middle tower ce met deur + 230w ce/ ul/ csa/ tuv/ cb/ s/ low-noise Fl. 164,97

Fdd: Sony 3 1/2 inch Fl. 36,28

Subtotaal (incl. BTW) Fl. 8373,15
Af: korting Fl. –123,92

Totaal te betalen (incl. BTW) Fl. 8249,23

Deze offerte is opgesteld bij www.eynstein.nl . Ipv de DVD-speler is ook een CD-rom in te vullen (ben ik dus nog niet uit) dan gaat er nog ‘s 300,- van af. Ik ga het systeem over ongeveer 2 a 3 weken kopen, dan is de processor wel wat goedkoper denk ik....

:) Vette bak toch ? :)

Oh ja, tot hoeveel Mhz kan ik de 750 op de Be-6 II laten lopen ? (stabiliteit is zeer gewenst)

Verwijderd

... Holy moly ... wat een systeem ...

... en ik zit nog wel te twijfelen of ik een nieuwe monitor zal kopen ... het is niet eerlijk ... snif snif ...

... maar ziet er wel goed uit, ik denk dat je daarmee wel een tijdje zoet bent ... en allemaal top produkten ... oftewel een TOP setje !!!

• Daan
  • Laatst online: 23:29
Dat idd geen misselijk systeempje...
Kom ik eraan met mijn toekomstige AMD Athlon 700... Shit man..

• Obi
Als er geen negatieve reacties zijn, moet dit 'm maar worden... Nog ff een paar weken wachten (tot pappie terug is van zakenreis), en het feest kan beginnen !

• AMD
  • Laatst online: 18-05 08:04

AMD

Life is short. Play more

Huh? Kan dat tegenwoordig ook nog dat iemand een systeem van 7500 piek in 1 keer koopt.
AMD is stikjaloers.
waar blijf ik dan met mijn Athlon 500@750 systeem....
Net een nieuw huis gehuurd dus een vervanging voor mijn (ja ja) Viper v550 zit er nog niet in.

Goddamnit!!!!

Obi, volgens mij ga je heel veel plezier hebben van dat beestje.
Suc6

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 08:55

Maf

230W voeding is te weinig voor dat systeem. Je moet minstens 250W maar liever 300W of 350W nemen.

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

bij eynstein hebben ze ook die a-open kast. Staat veel beter bij dat systeempje :)

• maratropa
  • Niet online
Als je toch zoveel pieken hebt denk dan es aan een high end video kaart. Diamond FireGl1
of intense 3d wildcat ofzo. Ik weet niet hoe ze spellen doen, maar maya zal het wel leuk vinden.

specs

• Obi
Wildcat is zeer stoer, maar kost 2000,- Een te groot gedeelte van mijn budget...
Ik denk dat de G400 max voorlopig genoeg is.. Toch ? Wanneer komt de G800 uit, weet iemand dat ?
En nogmaals, in deze config, hoesnel kan ik de PIII 750 laten lopen ? (wel stabiel nog graag).

• Obi
RDB -> waar zie jij die aopen kast staan dan bij Eynstein ? Ik vind alleen een hoop van die Target-dingen... :(
Misschien koop ik wel zo'n mooie design-kast ergens... Past wel mooi bij dit systeem. :)

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:08
Obi, als je dan toch wil overklokken, waarom dan geen 600E (100MHz), die schijnen vrij gemakkelijk rond de 800 (133 MHz) te halen. Veeeeel goedkoper!!
Koop alleen een 750 als je niet wil overklokken.

Verwijderd

ok als dat systeem 8 rooie waard is wil ik wel eens weten wat de mijne waard is:

asus k7v
k7 700@900 + globalwin vos32
256 mb ram
Creative labs geforce DDR
Diamond Stealth 3000
Iiyama pro 510 22"
Nokia 447xpro 17"
Sblive! + daughter board
Desktop theatre 5.1 2500
Real magic hollywood +
Pioneer 6x dvd
Kenwood true 72X
Plextor 8/4/32
Fasttrak66 (een echte)
4 x western digital 18 gig
Cherry toestenbord
Logitech mouseman+ (en een evergilde)
3com 100mb netwerkkaartje
The card cooler
Supermicro sc760 kast (met aantal fannetjes)

Verwijderd

obi >> Ik wist dat jullie van ID&T commercieel gegaan waren (met trance enzo) maar dat het nu zo goed zo gaan(tenminste voor jullie dan) :) :) :)

>> ik zou toch voor een ATHLON gaan voor die 1200(nogwat) kan je ook een k7 800 kopen!

• Obi
hehe... :)

Verwijderd

Ik zou nog ff wachten op DDR-SDRAM (of hoe die zooi ook heet) want het RAM-geheugen van nu (behalve RDRAM dan, maar da's veel te duur!!) heb je niet zo heel veel aan een snellere processor!!!

• Obi
Ik kan ook nu een PIII 500 of 600 nemen, en over een paar maanden een 1000MHz erin pleuren... Hoeveel kan de BE6-II eigenlijk hebben ?

Verwijderd

ik weet dit topic is oud. maar ik moest gewoon even reageren.
TIP: Als je je geld kwijt wilt
www.alienware.com

ik dacht laat ik een mooi systeem kiezen.
Zie het resultaat:

3-Year AlienCare Toll-Free 24/7 Phone Support with Onsite Service
Alienware Full-Tower Case (420-Watt PS) - Chameleon Purple-Green - Limited Edition
Intel® Pentium® 4 Processor with HT Technology Extreme Edition 3.4GHz 800MHz FSB 2.5MB Cache
ASUS P4C800-E Deluxe - Intel 875P Motherboard
2GB Corsair XMS DDR SDRAM PC-3200 - 4 x 512MB Module
Alienware Extreme Edition GeForce™ FX 5950 Ultra 256MB 8x AGP w/DVI & S-Video
AlienIce™ Video Cooling System - Astral Blue
500GB Western Digital Caviar SE Serial ATA RAID 0 Array
250GB Western Digital Caviar SE Serial ATA 7,200 RPM 8MB Cache
Plextor PlexWriter Premium 52x32x52x CD-RW - Black
Plextor PX-708A 8x DVD±R/W Drive - Black
3.5" 1.44 MB Floppy Disk Drive - Black
Creative Sound Blaster® Audigy 2 ZS Platinum Pro - 7.1
Integrated Intel Pro/1000 CT Gigabit Ethernet Adapter w/CSA
Microsoft® Windows® XP Professional
NEC 30" LCD3000 LCD - Black
Klipsch ProMedia™ Ultra 5.1 500-Watt Speakers
Microsoft Multimedia Keyboard - Chameleon Purple-Green - Limited Edition
Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 - USB - Chameleon Purple-Green - Limited Edition
Lexmark-X6170 All-In-One Office Center with 6' USB Cable
Belkin Universal UPS 1200VA
Microsoft® Office 2003 Professional Edition
Norton Internet Security ™ 2004 Professional Edition
Norton AntiVirus™ 2004 Professional Edition
AlienAdrenaline: Video Performance Optimizer
Free Alienware® T-Shirt - Black
AlienAutopsy: Automated Technical Support Request System

NEC 3000 LCD $200 Instant Rebate [Savings: $200.00]

Subtotal: $10,492.00

Natuurlijk kan dit allemaal veel goedkoper, maargoed..ik ging voor het duurste :P
Bijvoorbeeld...wat moet je in godsnaam met 750 BG aan schijfruimte??? 8)7
En dit alles voor de bescheiden prijs van 10.492,- DOLLAR !!!... en aangezien de huidige koers van de euro....1 dollar= 1,25 euro... komen we op 13.115,- eurootjes...(fl 28.901,66)
lijkt me toch een poepie meer dan die fl 7500,-
Dus erover kom je tegenwoordig wel :D

Verwijderd

en hier voor kick je dit topic??

• CookiePower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:08

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 16:20:

Natuurlijk kan dit allemaal veel goedkoper, maargoed..ik ging voor het duurste :P
Bijvoorbeeld...wat moet je in godsnaam met 750 BG aan schijfruimte??? 8)7
En dit alles voor de bescheiden prijs van 10.492,- DOLLAR !!!... en aangezien de huidige koers van de euro....1 dollar= 1,25 euro... komen we op 13.115,- eurootjes...(fl 28.901,66)
Je rekent verkeerd om ... de euro is 1,25 dollar waard :)

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-05 14:46

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

ik vind dit een beetje een nutteloze kick, maar alienware systeempjes zijn idd vrij mooi. :p

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:47
ja dat ontgaat mij ook een beetje,.. :? 8)7

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 09:16

MrScratch

I am rubber, you are glue

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 16:20:
iEn dit alles voor de bescheiden prijs van 10.492,- DOLLAR !!!... en aangezien de huidige koers van de euro....1 dollar= 1,25 euro... komen we op 13.115,- eurootjes...(fl 28.901,66)
Helaas, je moet het door 1,25 delen ipv vermenigvuldigen. Dus $10492.= staat gelijk aan 8394 Euro. Evengoed meer dan fl. 7500,= natuurlijk. :)

Look behind you! A three headed monkey!

Verwijderd

Anders moet je even windows eraf halen en al die office zooi scheelt weer 1000,- :9 hehehe

• Dre
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Dre

office 2003 was toen niet eens uit....

"Lexmark-X6170 All-In-One Office Center with 6' USB Cable
Belkin Universal UPS 1200VA "

Op deze manier kan ik makkelijk boven de 1 miljoen euro komen, gewoon zo'n super kopieer apparaat twv een auto'tje. Nog een een paar miljoen watt UPS apparaatjes om het zaakje bij jaren lange stroom uit val te voorzien.

[Edit]

ok als dat systeem 8 rooie waard is wil ik wel eens weten wat de mijne waard is:
asus k7v<BR>k7 700@900 + globalwin vos32
256 mb ram
Creative labs geforce DDR
Diamond Stealth 3000
Iiyama pro 510 22"
Nokia 447xpro 17"
Sblive! + daughter board
Desktop theatre 5.1 2500
Real magic hollywood +
Pioneer 6x dvd
Kenwood true 72X
Plextor 8/4/32
Fasttrak66 (een echte)
4 x western digital 18 gig

Wat gaat het allemaal snel :)

In 4 jaar tijd zijn we lekker 700>3,6 ghz (april)
256 mb>3072
Ati 9800 xt (r420 al ?)
4x18 gig <<< MUHAHAHAHAH 4x300 minimaal :P

[ Voor 48% gewijzigd door Dre op 06-02-2004 16:40 ]

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-05 14:46

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

Dit gaat ondertussen nergens meer over. topic uit 2000, en er wordt onder andere een superso7 board met voodoo aangeraden, en vervolgens wordt hier gepraat over veel te dure officemachines.

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

Verwijderd

CookiePower schreef op 06 februari 2004 @ 16:22:
[...]

Je rekent verkeerd om ... de euro is 1,25 dollar waard :)
O dus als ik het nu goed begrijp, geven ze het bijna weg

:+

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:58

m0nk

16-09-2003 15.15

sorry maar ik moest even reageren: :Z lol

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:13

Sherlock

No Shit

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif is al gedaan

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-05 11:05

Mentalist

[avdD]

En daar kick je dit topic voor Chameleon :?

Dure systemen kon je altijd al kopen. Ouwe }:O

Wat heet, ouwe }:O, deze }:O moet zo onderhand al dood en begraven zijn :X

[ Voor 30% gewijzigd door Mentalist op 06-02-2004 16:47 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.