geforce 2MX op een AMD K6/2 500

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb een K6/2 500 en een DFI P5BV3+ mobo met VIA chipset (wel met AGP uiteraard :+). Is het uberhaupt mogelijk om daar een geforce 2MX in te zetten? Ik heb nl. gehoord dat ie niet goed werkt op sommige K6 mobo's.
Ik heb een 200W voeding (AT..)

En levert het ook snelheidswinst op tov de nu aanwezig voodoo3 PCI? Of kan ik die 300 piek beter ergens anders aan uitgeven? :)

Verwijderd

Ja why not. Ik heb hem een tijdje in een 266 Celly bak gehad en het draaide als een tiet.

Verwijderd

Voeding is meer dan genoeg, trekt zelfs nog minder stroom als een TNT2 kaart

• Baur
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Baur

Opperlurker

Ik heb hier een K6-2 400 MHz i.c.m een Aopen ax59 pro waar ik een tijdje geleden (tijdelijk) een Geforce 2mx in heb gestopt. Dat liep goed, mits de 4in1 drivers waren geïnstalleerd.
En de snelheidswinst t.o.v de oude videokaart (ook V3 (2000)) was te merken, vooral op de hogere resoluties.

The need for speed drives me

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-08 08:06
Op zaterdag 06 januari 2001 21:50 schreef ejv1 het volgende:Voeding is meer dan genoeg, trekt zelfs nog minder stroom als een TNT2 kaart
dit is wel enorme onzin !!
het is algemeen bekend dat de geforce meer stroom trekt !! ga dus niet zitten lullen!

correct me if i'm wrong !;)

• Palomar
  • Niet online
de geforce1 trekt toch veel stroom? En bij de 2 is dit toch veel minder?
Anyway.. heb ik dan wel genoeg aan mn 200W voeding?

En zijn er nog meer mensen met ervaring met de de gefoce2mx en AMD K6?

Verwijderd

Ja hoor draait prima met 200 Watt ik had het ook.

• Palomar
  • Niet online
ok, hij zal dus iig wel werken, maar.... zal ik hem ook echt kopen? Geeft het een duidelijke vooruitgang tov. van mn voodoo3 PCI?? Ik weet dat mn cpu de bottleneck is, maar wordt dat met zo'n geforce misschien wat beter? Dwz, als ik nu counterstrike speel en er zijn veel mannetjes tegelijk in beeld in een open ruimte dan wil de framerate nog wel es zakken naar 5 fps.. :( wordt dit met een geforce MX beter (of blijft dat berekenen van die mannetjes in een open ruimte gewoon puur CPU werk?)

Ik heb ook al ff de resultsbrowser van 3dmark2000 bekeken en daar halen vergelijkbare systemen ong. 2500 3Dmarks tov de 1300 die ik nu haal.. maarja, 3dmarks zijn maar getallen dat zegt niks over de speelbaarheid..

Zou het nuttig zijn om zo'n kaartje aan te schaffen of niet? :)

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:20
ik zou effe doorsparen voor een duron... die v3-2000 trekt dat ook eerst nog wel... dan kun je later een gf2-gts kopen want die zullen wel vet zakken in prijs als nv20 er is
Pagina: 1