[P&W]Topic ten onrechte dicht

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Nee, niet mijn topic.

[rml][ C++] Commandline opties meegeven aan een al gestarte app.[/rml] is gesloten omdat de vraag al beantwoord zou zijn, met verwijzing naar de search. Helaas stond in de TS een belangrijk detail, wat niet in de search terug te vinden is.
Concreet: de TS wil "IPC" doen vanaf de command line naa reen draaiend programma. Alle gangbare mechanismes, inclusief die in de search te vinden zijn gaan uit van IPC tussen twee normale processen, niet een normaal proces en CMD.EXE. Dat is eerder te vergelijken met het extern scripten van een applicatie.
Ik kan wel een suggestie doen: directory-monitoring vanuit de aplicatie, en dan files aanmaken vanaf de cmd-line is een eenvoudige optie. Dat vind je niet met de search.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Zoiets kan toch prima buiten LA om worden geregeld? Ook al is het je eigen topic niet, een mailtje naar Curry kan voor opheldering zorgen :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Filebased IPC is ook IPC, we hebben er recent zelfs een topic over gehad specifiek over IPC met console-apps ;)

Het topic was overigens als geheel wmb te summier om te laten lopen, er zat weinig tot geen discussiegrond of eigen vooronderzoek in. Dat vond ik een belangrijker argument tot sluiten dan de inhoud (zoals in P&W altijd in principe zoals je weet).

En gezien het feit dat ik vanmiddag al een mail van de topicstarter had kan deze op slot ;)

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.