Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Zoiets kan toch prima buiten LA om worden geregeld? Ook al is het je eigen topic niet, een mailtje naar Curry kan voor opheldering zorgen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Filebased IPC is ook IPC, we hebben er recent zelfs een topic over gehad specifiek over IPC met console-apps
Het topic was overigens als geheel wmb te summier om te laten lopen, er zat weinig tot geen discussiegrond of eigen vooronderzoek in. Dat vond ik een belangrijker argument tot sluiten dan de inhoud (zoals in P&W altijd in principe zoals je weet).
En gezien het feit dat ik vanmiddag al een mail van de topicstarter had kan deze op slot
Het topic was overigens als geheel wmb te summier om te laten lopen, er zat weinig tot geen discussiegrond of eigen vooronderzoek in. Dat vond ik een belangrijker argument tot sluiten dan de inhoud (zoals in P&W altijd in principe zoals je weet).
En gezien het feit dat ik vanmiddag al een mail van de topicstarter had kan deze op slot
Dit topic is gesloten.