Hoi mensen,
Om af te trappen, ik ben hier net 2/3 seconden nieuw en heb een dringend probleem. Mocht mijn Topic op de verkeerde plek staan, dan vraag ik de Administrator lief of hij/zij hem wilt verplaatsen
Ok, lets begin:
Ik ben sinds 2 dagen eigenaar van een Ati Radeon 9800 PRO. Deze bevalt me allemaal erg goed, alleen er zijn problemen ermee. Eerst had ik namelijk een 250 watt voeding, wat nartuurlijk teweinig is voor mijn grafische kaart, dus heb ik een 500 watt voeding gekocht. Maargoed, hier komt het probleem: Namelijk dat als ik wil restarten, of mijn computer aanzet er niets gebeurd qua beeld. Mijn Windows start vrolijk op, ik hoor de login sounds etc, etc. Maar geen beeld.
Als ik mijn pc nog een keer opstart kan ik in één keer beeld hebben, of ik moet hem twee keer restarten..
Ik heb de nieuwste (voorzover ik weet) drivers eropstaan.
mijn systeem is een
AMD Athlon 2400+
512 mb DDR ram geheugen
MaXtor 80 gig HDD
500 watt voeding
MSI Nvidia mobo ( hier weet ik niet zo veel van
Ati Radeon 9800 pro 128 mb
moet ik hem formateren? en nog een keer de kaart erop zetten?
past dit systeem wel bij de grafische kaart? ( wat haast wel moet?)
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik ben echt hopeloos..
Met vriendelijke groet,
Koen
Om af te trappen, ik ben hier net 2/3 seconden nieuw en heb een dringend probleem. Mocht mijn Topic op de verkeerde plek staan, dan vraag ik de Administrator lief of hij/zij hem wilt verplaatsen
Ok, lets begin:
Ik ben sinds 2 dagen eigenaar van een Ati Radeon 9800 PRO. Deze bevalt me allemaal erg goed, alleen er zijn problemen ermee. Eerst had ik namelijk een 250 watt voeding, wat nartuurlijk teweinig is voor mijn grafische kaart, dus heb ik een 500 watt voeding gekocht. Maargoed, hier komt het probleem: Namelijk dat als ik wil restarten, of mijn computer aanzet er niets gebeurd qua beeld. Mijn Windows start vrolijk op, ik hoor de login sounds etc, etc. Maar geen beeld.
Als ik mijn pc nog een keer opstart kan ik in één keer beeld hebben, of ik moet hem twee keer restarten..
Ik heb de nieuwste (voorzover ik weet) drivers eropstaan.
mijn systeem is een
AMD Athlon 2400+
512 mb DDR ram geheugen
MaXtor 80 gig HDD
500 watt voeding
MSI Nvidia mobo ( hier weet ik niet zo veel van
Ati Radeon 9800 pro 128 mb
moet ik hem formateren? en nog een keer de kaart erop zetten?
past dit systeem wel bij de grafische kaart? ( wat haast wel moet?)
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik ben echt hopeloos..
Met vriendelijke groet,
Koen