Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[internet bellen] Bellen met Siemens Gigaset C340

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag gekeken naar wat DECT telefoons omdat mijn huidig telefoon keuren begint te vertonen,

Kom ik bij Siemens een setje (voordeelset Gigaset C340 + usb ontvanger Gigaset M34) tegen waarmee je gratis via internet zou kunnen bellen,
Het komt er op neer dat je een ontvanger in je usb poort stop en deze laat communiseren met het basisstation en de handsets.

De highlights volgens Siemens zelf:

* Gratis en draadloos bellen met je Gigaset handset
* Gigaset als afstandsbediening van je PC
* otificatie van alle inkomende emails, SMS-berichten, oproepen via de telefoonlijn en internet
* Muziek luisteren via je handset: o.a. Internet Radio of MP3
Bron

Maar is dit wel zo gemakkelijk als Siemens laat voor komen (inpluggen en bellen) of heb je nog externe software nodig (skype) en heeft iemand ervaring met dit setje of een andere vergelijkbare set.

Verwijderd

Topicstarter
kickje

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:24

Nik

Je zal wel iets van VOIP of een dergelijk iets nodig hebben. Probeer eens de handleiding te downloaden van dat ding (google is je vriend).

Ik hou dit topic in de gaten :)

edit: veel gebrukersinfo: http://www.kieskeurig.nl/...C71DEC1256F1E002A19E2.htm

[ Voor 26% gewijzigd door Nik op 09-02-2005 16:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt inderdaad gewoon skype nodig, zoals is te zien in de handleiding . Maar heeft iemand hier ervaring mee?
En er komen ook vragen in mij op zoals:
Via Skype telefoneren naar een KNP nummer is toch niet gratis?
Gaat de telefoon over als je via skype gebeld wordt?
Heeft iemand antwoord?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11 20:24
...en dat staat niet in die handleidingen? Het lijkt me dat er wel iets te vinden is over het gebeld worden via internet?

Bellen naar een KPN nummer gaat natuurlijk gewoon via het Skype tarief, enkele centen per minuut meende ik.

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:40

Zjemm

...

kan je met deze foon ook xs4all voip gebruiken?

opensecure.nl

Pagina: 1