[Word2003] Pagina's doornummeren in meerdere secties

Pagina: 1
Acties:
  • 3.350 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 08:17
Ik heb van diverse verslagen een groot samengesteld word-document gemaakt, nu wil ik daarin elke sectie een aparte koptekst geven, dit is inmiddels gelukt.
Vervolgens bleek echter dat Word het leuk vond om bij het begin van elke sectie ook opnieuw te beginnen met pagina-nummering (welke in de voettekst staat).
Ik wil in dit verslag echter gewoon 1 grote inhoudsopgave, met daarin de paginanummering van het begin tot het einde doorteld... Dit betekend dus dat het gehele document dezelfde voettekst moet hebben (met daarin de doornummerende paginanummers). Dit laatste krijg ik dus met geen mogelijkheid voor elkaar.
Wie weet er hoe ik dit kan fixen?

disclaimer: aan reacties als "gebruik gewoon LaTeX" heb ik op dit moment niks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een beetje Glazen Bol kijken zonder de versie van Word te weten.

In Word 2003 kun je aangeven of een voettekst in een sectie hetzelfde moet zijn als de voorgaande sectie. Dit is onafhankelijk van de koptekst die wel verschillend kan zijn (en in jouw geval ook is).

Het aangeven of een voettekst al dan niet hetzelfde moet zijn als de voorgaande doe door de icon met de twee pagina's en een blauwe gestippelde pijl van de rechter aan of uit te zetten.

Een alternatief is nog om de nummering uit de voettekst te halen en de Pagina nummer... functie onder Invoegen te gebruiken. Doe dit voor elke sectie. Automatisch zou bij het invoegen voor het voortzetten van de nummering van de vorige pagina gekozen moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:34

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Als je een nieuwe koptekst hebt moet je ook een nieuwe voettekst maken, daar ontkom je niet aan. Enige mogelijkheid die je hebt is bij de voettekst 'same as previous' te gebruiken. De paginanummering laten doorlopen doe je met menu Insert -> Page Numbers -> Format en dan de bullet bij 'Continue from previous selection' aanzetten.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 08:17
Ejj, thnx Maasluip+Moosehead tis gelukt.
Op de een of andere vage reden had de functie 'same as previous' (bij voettekst) geen effect en bleef ie gewoon bij 0 beginnen met nummeren.

Vervolgens had ik alle paginanummers eruit gegooid en via invoegen --> paginanummers weer ingevoegd per sectie. en toen pakte ie eerst de functie "doorlopend vanaf vorige sectie' niet en moest ik steeds met de hand het vorige paginanummer invoegen.
Twas ff flink wat werk (250blz en 19secties) maar het is iig gelukt :)