Toon posts:

Kopiëren van oude HDD naar nieuwe HDD

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
:) Goedendag :),

Als volkomen n00b zoek ik het forum van tweakers af op zoek naar die ene hapklare handleiding die mij kan uitleggen hoe ik met norton ghost of powerquest partition magic mijn oude (6GB) harde schijf kan kopiëren naar mijn nieuwe (60GB) harde schijf.

Belangrijk om te melden is dat mijn oude harde schijf uit een partitie bestaat met daarop mijn OS (Windows XP). Ik wil die hele handel overzetten zodat ik niet alles opnieuw hoef te installeren.

Alvast mijn hartelijke dank :*).

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-03 18:08
Gebruik Norton Ghost of Acronis True Image.

Mijn voorkeur geniet Acronis, deze is sneller en deze kan in 1 keer de hele disk inclusief alle partities proportioneel kopieeren.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ghost en PMagic zijn reeds voorzien van een handleiding :)

Omdat het hier op GoT de bedoeling is dat je research pleegt eer je een topic opent, gaat dit topic dicht. We kunnen namelijk op geen enkele manier uit je topic afleiden of je zelf ook maar iets hebt uitgezocht danwel uitgevonden met betrekking tot deze vraag.

Aangezien je hier relatief nieuw bent, raad ik je aan om de [faq]registratievoorwaarden[/] eens te herlezen. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

Tip: neem voortaan de "Let op" tekst bovenaan in de [New Topic] van elk subforum door eer je een topic start. Daarin staat namelijk een handige samenvatting van wat je dan minimaal moet kennen en uitvoeren.

[ Voor 86% gewijzigd door BalusC op 07-02-2005 21:01 ]

Dit topic is gesloten.