Toon posts:

[Headset] Probleem / Micro werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een headset gekocht ( Plantronics .Audio 90 ) , ik wilde hem aansluiten op mijn pc.
Ik had hiervoor ook al problemen met mijn 5.1 setje aan te sluiten.

Mijn specs:
[b]Asus A8V Deluxe
AMD Athlon 3200+
2x256 DDR RAM pc3200
Ati Radeon 9600XT

Ik heb een headset gekocht ( Plantronics .Audio 90 ) , ik wilde hem aansluiten op mijn pc.
Ik had hiervoor ook al problemen met mijn 5.1 setje aan te sluiten.

De bedoeling is om te praten via TeamSpeak , als ik de koptelefoon in mijn groene plug op mijn moederbord doe , gaat het geluid goed. Maar als ik de microfoon erin doe , en dan TS opstart.
Horen de mensen mijn muziek , en ze eigen DOOR mijn microfoon ? .. Ik kan dus niet praten door mijn microfoon. :'(

Met de headset is niks mis , want als ik hem op mijne 2e pc aansluiten ook in de groene en roze.. dan doet hij het perfect :?

Ik vind het maar vaag , en word er best ziek van!

Weet iemand hoe dit kan ? En wat er tege te doen is dat hij normaal werkt ?

• Seers
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-10-2025
Waarschijntlijk staat je input van je geluid op je output, de wav/mp3 of hoe dat ook heet. Als je het wilt oplossen moet je naar Start-> Instellingen -> configuratiescherm -> audio en multimedia -> tabje audio -> knopje volume bij afpspelen van geluid en dan opties -> eigenschappen, dan opnemen aanklikken, en dan dus de mic selecteren.

edit:
Je kan dus ook bij het tabje audio gelijk op volume klikken bij 'opnemen van geluid', dacht ik, maar bij mij werkt het weer wat anders, maar weet voor 99% zeker dat dat ook kan :Y)

[ Voor 26% gewijzigd door Seers op 07-02-2005 19:29 . Reden: Extra ]

Verwijderd

Topicstarter
Seers schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:27:
Waarschijntlijk staat je input van je geluid op je output, de wav/mp3 of hoe dat ook heet. Als je het wilt oplossen moet je naar Start-> Instellingen -> configuratiescherm -> audio en multimedia -> tabje audio -> knopje volume bij afpspelen van geluid en dan opties -> eigenschappen, dan opnemen aanklikken, en dan dus de mic selecteren.

edit:
Je kan dus ook bij het tabje audio gelijk op volume klikken bij 'opnemen van geluid', dacht ik, maar bij mij werkt het weer wat anders, maar weet voor 99% zeker dat dat ook kan :Y)
Ja , ik weet het .. dan krijg je volume controle scherm , dan hoor je dat vakje van Microphone aan te vinken tog ? .. Dat gaat dus niet :? ik kan niet dat ding aanvinken ..

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:07
*kick*

Heeft de TS inmiddels een oplossing gevonden? Ik zit met hetzelfde teamspeak probleem :(

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.