[showcase] Helsinki en Stockholm

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
1.

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/morreke/fin1.jpg

2.

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/morreke/fin2.jpg

3.

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/morreke/fin3.jpg

4.

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/morreke/fin4.jpg

de rest volgt later wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ow ja. genomen met powershot a80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:38

Zoefff

❤ 

Mooie platen!

De compositie speelt een grote rol in #2 en #4, dat maakt ze nét eventjes een tikkeltje bijzonder. Ik ben benieuwd naar de rest :)

offtopic:
Misschien kan je de border er even afknippen. Als je dat doet, dan zijn de foto's gewoon 575px breed, en worden ze niet (lelijk) verkleind. Bovendien vind ik het weinig toegevoegde waarde aan een foto geven :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De rest? komt er nog meer?
Deze 4 zijn echt zeer goed. Prachtige platen waar eigenlijk niets op aan te merken in, hooguit de personen op #3....

/me gaat nog even achterover zitten en mooie plaatjes kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Is dat bij #3 niet gewoon een hele aparte witbalans :? Vind het er een beetje bleu screen uitzien.

De kleruen zou ik verder nog wat bewerking met PS ze zijn een beetje flets/niet zo spannend.

Wel leuke foto's verder.

[ Voor 78% gewijzigd door Micha op 07-02-2005 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Irritant he, die lantaarnpalen en het standbeeld bij de Tuomio Kirkko. Ik had er ook last van :) Heb je er ook nacht foto's van? Bij mij was hij erg mooi verlicht. Helaas met een slechte analoge camera toen dus ik ben benieuwd of je er een digitaal kiekje van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:30:
Irritant he, die lantaarnpalen en het standbeeld bij de Tuomio Kirkko. Ik had er ook last van :) Heb je er ook nacht foto's van? Bij mij was hij erg mooi verlicht. Helaas met een slechte analoge camera toen dus ik ben benieuwd of je er een digitaal kiekje van hebt.
daar zeg je wat ja :)
heb helaas geen volledige nachtopname van deze kerk. enkel deze in valavond.
Heb mijn camera in helsinki bitter weinig kunnen bovenhalen, overal hingen wel ergens kabels voor ofzo :) Verder wel een zéér leuke stad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwintessens
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-09 18:41
#2 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

#1 Tja beetje standaard, maar niet slecht ofzo.
#2 is erg netjes! Is echt een staar/zoek plaat :)
#3 is ook leuk, lekkere kleuren.
#4 vind ik saai en te gezocht.

Ben benieuwd naar de anderen :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
McFlipp schreef op maandag 07 februari 2005 @ 21:42:
#4 vind ik saai en te gezocht.

Ben benieuwd naar de anderen :)
mja, dat vond ik er zelf nou ook van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:48

DeFeCt

je wéét toch

ben erg benieuwd wat je aan instellingen hebt gedaan op de A80

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie foto's! Ik heb bijna dezelfde! :) Ben er net een week van terug ofzo, heb je de ijssculpturen in de zoo in Helsinki nog gezien toevallig?
Mooie steden he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DeFeCt schreef op maandag 07 februari 2005 @ 22:52:
ben erg benieuwd wat je aan instellingen hebt gedaan op de A80
#1 sluitertijd 4 sec | F 6,3 | Focal 16mm

#2 sluitertijd 1/40 sec | F 4,9 | Focal 23mm

#3 sluitertijd 1/5 sec | F 2,8 | Focal 8mm

#4 sluitertijd 1/60 sec | F 2,8 | Focal 8mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 23:43:
Mooie foto's! Ik heb bijna dezelfde! :) Ben er net een week van terug ofzo, heb je de ijssculpturen in de zoo in Helsinki nog gezien toevallig?
Mooie steden he!
Hmm helsinki heb ik niet zoveel van gezien, enkel ijshockey, wat van de winkelstraat en de nachtclubs :) was doodmoe van dat weekje en had ook nog wat slaap in te halen.
Stockholm heb ik een ganse dag bezocht, maar vond ik wat groot en was ook daar weer doodmoe van de partycruise naar daar hehe :)

Maar het zijn echt wel prachtige steden ja. Ik had gedacht dat helsinki saai was maar heb er echt een leuke tijd gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 23:58:
[...]

Hmm helsinki heb ik niet zoveel van gezien, enkel ijshockey, wat van de winkelstraat en de nachtclubs :) was doodmoe van dat weekje en had ook nog wat slaap in te halen.
Stockholm heb ik een ganse dag bezocht, maar vond ik wat groot en was ook daar weer doodmoe van de partycruise naar daar hehe :)

Maar het zijn echt wel prachtige steden ja. Ik had gedacht dat helsinki saai was maar heb er echt een leuke tijd gehad.
Inderdaad een partycruise ja! :-) Wij zaten met o.a twee Mexicanen met een tas vol flessen tequila... 8)7 erg lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nr. 1 Is mijn favoriet.
Nr. 2 Is best mooi ook. Leuke kleuren.
Nr. 3 Heeft het gewoon niet. Ik weet niet waarom.
Nr. 4 Er gaat iets fout met deze foto. Ik heb het idee dat je in de verte moet kijken, naar het uiteinde van de trap. Maar dat doe ik niet, ik zit te kijken naar de (lelijke) grafiti. De trap vangt mijn blik in eerste instantie niet.

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:55
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 10:39:
Nr. 4 Er gaat iets fout met deze foto. Ik heb het idee dat je in de verte moet kijken, naar het uiteinde van de trap. Maar dat doe ik niet, ik zit te kijken naar de (lelijke) grafiti. De trap vangt mijn blik in eerste instantie niet.
Graffiti stond er eerst niet (6 jaar geleden):

Afbeeldingslocatie: http://harki033.speed.planet.nl/Photo/Images/Scandinavia/Prastgatan.jpg
Pagina: 1