1.

2.

3.

4.

de rest volgt later wel

2.

3.

4.

de rest volgt later wel
Verwijderd
[ Voor 78% gewijzigd door Micha op 07-02-2005 19:24 ]
Verwijderd
daar zeg je wat jaVerwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:30:
Irritant he, die lantaarnpalen en het standbeeld bij de Tuomio Kirkko. Ik had er ook last vanHeb je er ook nacht foto's van? Bij mij was hij erg mooi verlicht. Helaas met een slechte analoge camera toen dus ik ben benieuwd of je er een digitaal kiekje van hebt.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
mja, dat vond ik er zelf nou ook vanMcFlipp schreef op maandag 07 februari 2005 @ 21:42:
#4 vind ik saai en te gezocht.
Ben benieuwd naar de anderen
Verwijderd
#1 sluitertijd 4 sec | F 6,3 | Focal 16mmDeFeCt schreef op maandag 07 februari 2005 @ 22:52:
ben erg benieuwd wat je aan instellingen hebt gedaan op de A80
Hmm helsinki heb ik niet zoveel van gezien, enkel ijshockey, wat van de winkelstraat en de nachtclubsVerwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 23:43:
Mooie foto's! Ik heb bijna dezelfde!Ben er net een week van terug ofzo, heb je de ijssculpturen in de zoo in Helsinki nog gezien toevallig?
Mooie steden he!
Verwijderd
Inderdaad een partycruise ja! :-) Wij zaten met o.a twee Mexicanen met een tas vol flessen tequila...Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 23:58:
[...]
Hmm helsinki heb ik niet zoveel van gezien, enkel ijshockey, wat van de winkelstraat en de nachtclubswas doodmoe van dat weekje en had ook nog wat slaap in te halen.
Stockholm heb ik een ganse dag bezocht, maar vond ik wat groot en was ook daar weer doodmoe van de partycruise naar daar hehe![]()
Maar het zijn echt wel prachtige steden ja. Ik had gedacht dat helsinki saai was maar heb er echt een leuke tijd gehad.
Verwijderd
Graffiti stond er eerst niet (6 jaar geleden):Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 10:39:
Nr. 4 Er gaat iets fout met deze foto. Ik heb het idee dat je in de verte moet kijken, naar het uiteinde van de trap. Maar dat doe ik niet, ik zit te kijken naar de (lelijke) grafiti. De trap vangt mijn blik in eerste instantie niet.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq