Toon posts:

savegame voor PoP Warrior Within

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand toevallig een savegame voor de PC versie van Prince of Persia Warrior Within, net na Damsel in Distress, als de vrouw in zwart met de twee zwaarden verslagen is.

Ik heb het meer dan 100 keer geprobeerd (niet overdreven) en het is mooi geweest. Er staan savegames op het net maar die zijn meteen een stuk verder in het spel.

Mischien moet ik een gamepad besturing kopen voor de pc maar met een savegame zou ik nu geholpen zijn.

EDIT: erzit te veel herhaling in dit spel, ik heb er genoeg van, iig bedankt voor de hulp

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2005 22:06 ]

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
http://co.pub.ro/~bogd/prince/SavesWith9HealtUpgrades.zip

ZIjn alle savegames van het spel. Dus ook die van het einde maar dan moet je gewoon ff een stukje omlaag scrollen. Dan staat damsel in distress er ook wel tussen.

Dat zeg ik....

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Biobakker, de savegame begint hier niet veel verder dan na het gevecht met de vrouw in zwart.

Overigens vond ik alle gevechten die ik heb gevoerd na de vrouw in zwart veel beter te doen.

Er zit wel veel herhaling in het spel ( ligt er ook maar aan wie het speelt natuurlijk), maar het is wel de moeite waard. De herhaling is iets waar je je op in moet stellen, hoort bij het spel, een keuze van de makers.

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 23:35:
Bedankt Biobakker, de savegame begint hier niet veel verder dan na het gevecht met de vrouw in zwart.

Overigens vond ik alle gevechten die ik heb gevoerd na de vrouw in zwart veel beter te doen.

Er zit wel veel herhaling in het spel ( ligt er ook maar aan wie het speelt natuurlijk), maar het is wel de moeite waard. De herhaling is iets waar je je op in moet stellen, hoort bij het spel, een keuze van de makers.
Dat gevecht is inderdaad wel lastig, je powers zijn dan ook nog niet zo ontwikkeld. Maar als je dit lastig vind ga je problemen krijgen met de allerlaatste eindbaas ;) maar goed veel succes ermee.

Dat zeg ik....