Toon posts:

externe-toegangsadapter foetsie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
na ''format c:'' wou ik weer me netwerkje aan de praat maken (ik gebruik sygate 3.11).

Voordat ik sygate er altijd opgooi haal ik altijd alle netwerkkaarten uit het lijstje, het zijn er 2 (dit keer had ik ook de externe-toegangsadapter weggehaald) en dan herstart ik hem weer en zet ik sygate erop en werkt alles perfect

maar na de herstart krijg ik mijn ext-adapter niet meer terug en werkte het netwerktje gelijk voor geen meter.

en nu de vraag :) : hoe krijg ik hem weer terug ?? en wat is eigenlijk een externe-toegangsadapter ??

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:55
Netwerk > Toevoegen > Adapter > Microsoft > Externe Toegangsadapter

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

externe toegang adapter is het onderdeel van windows dat dailup verzorgt naar je isp, in normaal nederlands: het is een driver die je modem verteld hoe die contact moet maken met je provider ;)

Dit is dus voor analoge/isdn modems/adapters en heeft geen reet met een LAN te maken... dus als je kabel hebt en een netwerkje (sygate toch?) dan heb je externe toegang niet nodig, je heb het alleen nodig als je het netwerk via een modem in jouw computer wilt laten intersnerten

als je dus kabel hebt, denkt ik dat je gewoon wat verkeerds heb ingesteld, zoals een IP adres (192.168.0.1 192.168.0.2 enz.) voor het netwerk, en het zelfde subnet (255.255.255.0)

nog meer vragen?

greetz,

Jasper

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 13:06

GraasGast

Analogue Heaven

Op zaterdag 06 januari 2001 23:30 schreef Tampie2000 het volgende:
Netwerk > Toevoegen > Adapter > Microsoft > Externe Toegangsadapter
in windhoos Me werkt dit bij mij niet...ik kan bij toevoegen alleen kiezen uit client, protocol en service, adapter staat er niet bij :(

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 09:11

_WgV_

It's a magical world!

Op zondag 07 januari 2001 01:33 schreef GraasGast het volgende:

[..]

in windhoos Me werkt dit bij mij niet...ik kan bij toevoegen alleen kiezen uit client, protocol en service, adapter staat er niet bij :(
Dit probleem heb ik nu dus ook nu weet ik dat het aan WinMe ligt en niet aan die pc!!! Je kan hem wel toevoegen via nieuwe hardware dan selecteren uit lijst kiezen en dan externe toegangsadapter en dan merk+type kiezen

#StopBurningStuff