Beste mensen,
Sinds kort ben ik aan het lezen in het boek ASP.NET geschreven door G. Andrew Duthie.
Ik probeer nu een ASP.NET applicatie te maken. Toch stuit ik op een probleem dat niet in het boek wordt behandeld.
index.asp:
Ik krijg de volgende foutmelding als ik de pagina opvraag:
Soort fout:
Active Server Pages, ASP 0124 (0x80004005)
Het verplichte kenmerk Language van de Object-code ontbreekt.
/asp.net/index.asp, line 1
Hij wil dus weten in welke taal dat stukje script is geschreven. De meeste tutorials op internet en ook in het boek vertellen mij dat ik dit moet toevoegen "language=VB" als ik dit toevoeg krijg ik de melding dat deze scriptaal kan worden gevonden op mijn computer. En dat terwijl het .NET Framework is geinstalleerd (windows XP )
Kan iemand mij vertellen wat hier aan de hand is ?
Sinds kort ben ik aan het lezen in het boek ASP.NET geschreven door G. Andrew Duthie.
Ik probeer nu een ASP.NET applicatie te maken. Toch stuit ik op een probleem dat niet in het boek wordt behandeld.
index.asp:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| <script runat="server"> Sub Page_Load if Not Page.IsPostBack then lbl1.Text="The date and time is " & now() end if End SubSub submit(s As Object, e As EventArgs) lbl2.Text="Hello World!" End Sub </script><html> <body> <form language="VBscript" runat="server"> <h3><asp:label id="lbl1" runat="server" /></h3> <h3><asp:label id="lbl2" runat="server" /></h3> <asp:button text="Submit" onclick="submit" runat="server" /> </form> </body> </html> |
Ik krijg de volgende foutmelding als ik de pagina opvraag:
Soort fout:
Active Server Pages, ASP 0124 (0x80004005)
Het verplichte kenmerk Language van de Object-code ontbreekt.
/asp.net/index.asp, line 1
Hij wil dus weten in welke taal dat stukje script is geschreven. De meeste tutorials op internet en ook in het boek vertellen mij dat ik dit moet toevoegen "language=VB" als ik dit toevoeg krijg ik de melding dat deze scriptaal kan worden gevonden op mijn computer. En dat terwijl het .NET Framework is geinstalleerd (windows XP )
Kan iemand mij vertellen wat hier aan de hand is ?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2005 17:00 ]