Toon posts:

HDD recorder index mixed-up na het opnemen van tv-programma

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Had op HD een video opgenomen en deze via edit beveiligd. Gisteravond een Tv programma geprogrammeerd en opgenomen.
Wilde vandaag video van HD op DVD branden en bij controle bleek dat deel van opgenomen TV programma tussen de video opnamen stond. Videoopname van 2,5 uur nu plots 2u 58 minuten.
Ra Ra Ra.
Video opname slaat vast bij springen van hfd.stuk naar hfd.stuk bij de overgang van hfd.stuk4 naar 5, dat is ook de plek waar het opgenomen TV programma zich genesteld heeft.
Heb gelukkig video band nog dus kan e.e.a. herstellen maar al met al een vreemde zaak.
Heeft iemand eerder een dergelijke ervaring gehad???

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Misschien handig om te vertellen over welk programma dit in vredesnaam gaat? Ik kan er zo iig geen touw aan vastknopen.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Doet dat er nou echt toe :? Of dit nu met Friends of het 8 uur journaal gebeurt, de reparatie zal op dezelfde manier moeten gebeuren ;) Ik vermoed iig dat het om een DVD/HDD recorder moet gaan.

Ik heb zoiets iig nog nooit meegemaakt met m'n Pioneer, raar hoor, ze horen JUIST niet zomaar dingen over te nemen zonder waarschuwing. Als mijn HD vol zit, gaat hij niet zomaar over andere dingen opnemen, hij neemt gewoon niet op en geeft aan dat de HD vol zit.

Naja, je hebt het nog op videoband, dus de moeite om de HD eruit te schroeven en hem in de PC te hangen hoef je niet te nemen, bovendien weet ik 99% zeker dat je PC er ook niks van kan maken, 't is geen standaard NTFS of FAT indeling.

[ Voor 21% gewijzigd door Grrrrrene op 07-02-2005 16:56 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards