[Director MX] .bat-file voor openen html, hoe nieuwe window?

Pagina: 1
Acties:

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Ik heb een uiterst eenvoudig bat-filetje gemaakt (kladblok -> start profile.html -> save as "open.bat") waarmee ik vanuit DirectorMX een html file genaamd "profile.html" kan openen.

Het probleem is alleen dat, wanneer ik vanuit een projector/movie deze bat-file open, de projector afgesloten wordt. Maar het is juist de bedoeling dat de projector/movie gewoon blijft draaien terwijl de html-file geopend wordt door het batje. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Ik neem aan dat ik in het bat-scriptje iets moet zetten als '_blank' ofzo om een nieuw scherm te openen met de html-file, maar ik weet niet hoe.

Kan iemand mij helpen?

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

waarom doe je zo moeilijk? Je kan mbv lingo gewoon een pagina openen zonder dat je projector wordt afgesloten.

zo dus:

gotoNetPage("http://www.website.nl","_blank")

[ Voor 22% gewijzigd door LoeiOrdinair op 07-02-2005 16:24 ]

• Syntagma
Het is een offline html-bestand ..
Dus hij moet niet naar een website gaan o.i.d. :)

• Syntagma
Ok, ik heb nu:

on exitFrame me
goToNetPage "pdf\datasheet.html", "_new"
end

De file 'datasheet.html' staat in het mapje 'pdf'. Hij opent hem idd, maar sluit nog wel steeds de movie af... Vaag! Kan het komen door die irritante SP2 die steeds eerst vraagt of je wel alles wil weergeven?

edit:
Ik heb het al gevonden. Jouw scriptje werkt prima! Ik had het scriptje alleen aan het eind van de movie gezet zonder vervolgactie dus hij sloot het filmpje af nadat dit scriptje was uitgevoerd.. slim van me ;) Dit topic kan dicht!

[ Voor 35% gewijzigd door Syntagma op 07-02-2005 19:36 ]

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Das mooi.