Ik heb een tevion dvr-1000 dvd recorder en een nokia mediamaster 119c free to air decoder. Nu wil ik tegelijk de decoder kunnen bekijken en opnemen. Op zich is dat geen probleem, maar als ik de nokia doorlus (er zit maar 1 x scart op de nokia) (scart) via de recorder reageert alles zo traag als een slak op de afstandsbediening. Ik wil dus het signaal splitsen zonder kwaliteit te verliezen zodat ik tegelijk input heb op de recorder (eender welk soort kabel) en output naar de tv toe (scart) en toch met een normale snelheid kan merken.
In het ideale geval zou ik ook met m'n andere apparatuur (video, xbox, dvd-speler) eender welke input naar eender welke output willen kunnen sturen. Ik heb al wel meerdere inputs naar 1 output gezien, maar zou dus bv zoals hierbover beschreven naar zowel tv als naar dvd-recorder willen sturen maar ook bv. naar video. Dit zou echter niet teveel meer mogen kosten, of veel betere kwaliteit moeten opleveren als splitten.
In het ideale geval zou ik ook met m'n andere apparatuur (video, xbox, dvd-speler) eender welke input naar eender welke output willen kunnen sturen. Ik heb al wel meerdere inputs naar 1 output gezien, maar zou dus bv zoals hierbover beschreven naar zowel tv als naar dvd-recorder willen sturen maar ook bv. naar video. Dit zou echter niet teveel meer mogen kosten, of veel betere kwaliteit moeten opleveren als splitten.
Nikon D50 18-55/55-200/50 1.8