Toon posts:

speed touch home

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe ik verbinding ken leggen via me speed touch home adsl naar me wireless access point & router. Ik kom niet in het menu van me access point en daarom ken ik geen gegevnes aanpassen om de verbinding te krijgen wat ik wil draadloos. Ik heb al eens gepuzzeld met me instellingen maar geen effect. Ik heb de adsl instelling staan zoals ik ze heb gekregen van me isp. Volgens robotics zou je het in 3 stappen kunnen aansluiten maar echt niet :( ik word er moe van. Wie kan me helpen dit probleem op te lossen. En hopelijk maar een klein probleem

Greetz maurice

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

1) check je spelling even voordat je post
2) lees de FAQ even door
3) zet een eens een normale UTP kabel tussen je router en pc zodat je er wel makkelijk ik kan komen dmv je LAN ip adres. (192.168.x.x)
4) probeer het dan eens met de juiste instellingen en loop je dan tegen problemen aan post die dan hier.

[ Voor 21% gewijzigd door LoeiOrdinair op 07-02-2005 14:46 ]

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-01 14:22
Nou ben ik het deels met de vorige poster eens over je spelling enz. :)

Maar toch moet ik zeggen dat ik me voor kan stellen dat deze US-Robotics niet wil met een Speedtouch Home. Ik ben er zelf dagenlang mee aan het klooien geweest. Uiteindelijk kreeg ik de helpdesk aan de lijn van USR en die gaf tussen neus en lippen door dat er problemen met deze combi bestaan. Geloof me, als het nu niet werkt gaat het nooit werken...ook die problemen met de webinterface ken ik: daar kom je dus niet in wat je ook probeert :)

Terug naar de winkel, omruilen en Linksys kopen zou ik je aanraden :)

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
objectief2 schreef op maandag 07 februari 2005 @ 14:59:
Terug naar de winkel, omruilen en Linksys kopen zou ik je aanraden :)
Als je dan toch bezig bent met aanraden, dan zou ik meteen een modem/router-combinatie halen, dan kun je die Speedtouch wegpleuren..

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

niet eensch^ aangezien die combinatie overbodig is als de TS een router koopt.

eensch^^ De Linksys is erg easy. Het uitpakken duurt langer dan het installeren.

[ Voor 34% gewijzigd door LoeiOrdinair op 07-02-2005 15:02 ]