Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB
VMware / Microsoft Virtual Machine?
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Beetje dure oplossing voor zo'n probleempje, vind je niet?-DomiNator- schreef op maandag 07 februari 2005 @ 14:30:
VMware / Microsoft Virtual Machine?
Op het internet kun je veel cursussen over Powerpoint vinden. Dus je hoeft Davilex Cursus PowerPoint 1.1 te gebruiken.
VMWare is het programma wat ik ook gebruik om packages te maken, alleen heb ik hier geen Windows 95 installie/cd.
Dat er cursussen op internet te vinden zijn heb ik niks aan.
Er moet een msi van dit pakket gemaakt worden, zodat deze gemakkelijk uitgerold kan worden op Windows XP SP2 clients.
Dat er cursussen op internet te vinden zijn heb ik niks aan.
Er moet een msi van dit pakket gemaakt worden, zodat deze gemakkelijk uitgerold kan worden op Windows XP SP2 clients.
Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB
Woei ook een scripter/packager. Niet echt de bedoeling dat ik concurrenten help, maar toch 
Probeer het eens onder Windows NT; misschien pikt dat pakketje die wel, en kun je het daarop snapshotten. Anders wordt het inderdaad een VM image maken van W9x.
Probeer het eens onder Windows NT; misschien pikt dat pakketje die wel, en kun je het daarop snapshotten. Anders wordt het inderdaad een VM image maken van W9x.
Had ik die luxe maar dat ik een ander OS hadKrypt schreef op maandag 07 februari 2005 @ 14:46:
Woei ook een scripter/packager. Niet echt de bedoeling dat ik concurrenten help, maar toch
Maar denk dat er toch niks anders opzit dan ff een cd proberen te zoeken hierzo en Windows 95/98 te installeren
Dit pakketje zal weinig met dll's verneuken enzo denk als ik er een snapshot van maak
Pagina: 1