Opzeggen als gevolg van wanbeleid?

Pagina: 1
Acties:

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:19

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Topicstarter
Ik wil graag van mijn adsl abbonement af, aangezien mijn provider in mijn ogen een wanprestatie heeft geleverd. Nadat ik vorige week al tot de conclusie was gekomen dat ik niet verder met ze wilde, heb ik een opzeggingsbrief gefaxt. Daarin heb ik aangegeven dat ik per 3 maart a.s. het abbonement op wil zeggen, precies een jaar nadat ik het contract aan ben gegaan.
Alleen zijn er sindsdien dusdanige ontwikkelingen gekomen (wanprestaties vanuit de provider), waardoor ik versneld van het contract af wil.Heeft dit nog zin, 3 maart is nog slechts een dikke 3 weken weg, of zal ik maar gewoon de laatste "klantje pesten" handelingen slikken?

Ter verduidelijking: de wanprestaties zijn o.a. onaangekondigt upstream afkappen, al een half jaar geen onderzoek doen naar een slechte downstream intraining, asociale behandeling door helpdeskmedewerkers, betalingsherinneringen sturen terwijl het geld per automatische incasso al reeds is afgeschreven.

Hier kon uw advertentie staan

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-02 22:16
Volgens mij moet je ze eerst in gebreke stellen en dan een redelijke termijn geven het op te lossen (14 dagen is een standaard termijn)
Al met al kost je dat een hoop gezeur voor die 2 week die je er in dit geval mee zou kunnen winnen.
Indien ze na afsluiting je lijn nog niet opleveren, zou je ze daar wel aansprakelijk voor kunnen stellen, omdat jij in die tijd geen andere provider kunt nemen. Maar ik zou daar ook niet te veel de hoop op vestigen, want dat gaat je ook veel moeite kosten.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:19

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Topicstarter
Zoals jij het voorsteld, heb ik niets te winnen bij nu nog aanspreken op wangedrag. In ieder geval bedankt.

Hier kon uw advertentie staan