Toon posts:

[eMail] Mail naar veel mensen, maar geen spam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een gmail account. Vanaf dit account wil ik naar ongeveer 40 mensen dezelfde mail sturen (vrienden, kennissen en familie). Het gaat hierbij niet om reclame, spam of wat dan ook, maar echt om een 'persoonlijke' mail. Het probleem is namelijk dat als ik die stuur dat ie bij veel mensen in de Junk Folder komt of word bestempeld als spam door hun email-programma/ site. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen, zonder dat het een tijdrovend karwei word?

Om even iets specifieker te zijn. Ik zit in Hanoi (Vietnam) en ik reis samen met een vriend 6 maanden door Azie. Af en toe mailen we dus een algemene update naar veel mensen tegelijk, maar aangezien het gezien word als spam word het door veel mensen niet gelezen, en dat is uiteraard erg jammer.

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-02 17:51
Je kan een mailinglist opzetten en alle mensen daar lid van laten worden. Hoe je een open list opzet weet ik niet, zelf heb ik het alleen via de Utwente listserver gedaan. Als iedereen dan één keer zo'n mailtje als niet-spam markeert moet je goed zitten :)

Zou iedereen gewoon in BCC gooien trouwens niet werken?