Toon posts:

[Sitecom stuurprogramma] stuurprogramma van sitecom is traag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik zit met een nogal irritant probleem! I
Ik heb een sitecom WL-113 usb netwerk adapter en een WL-018 (1e editie) router.

Wanneer ik mijn computer opstart, heb je van sitecom dat programma'tje om connectie met de router te maken. als ik dit opstart dan duurt het een tijdje voordat het erop staat en als ik iets wil aanklikken gaat dit ook met een vertraging van 3 minuten!
Wanneer ik dit doe en de USB-adapter eruit heb gehaald, kan ik gewoon het programma in zonder vertragingen. Sitecom zei dat het aan mijn Bios lag --> NOT want ik heb de nieuwste update.
Dus ik had zon idee van: laat ik dat programma eraf gooien en dan via windows doen, maar dan kom ik er ook niet aan uit, omdat hij het niet als een flash station ziet.
Dit is mijn systeem: http://specs.tweak.to/10872 (voor het geval dat dat belangrijk is)

Wat ik eigenlijk wil bereiken voor degene waarbij het niet duidelijk is overgekomen:
1. zonder haperingen dat programma starten en ook graag automatisch de netwerkverbinding laten starten
2. alles via windows laten doen, zodat ik dat rotprogramma niet nodig heb!

Het programma is Sitecom Wireless Lan Adapter Utility, version: 2.0.0.14

• eRRoR.InSiDe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-05 07:04
Uninstall utility, maar wel de drivers van je USB stick geinstalleerd laten en gaan met die windows configuratie voor draadloze netwerken.