hey ik heb gisteren mijn pc eens opgeruimt nu heb ik ook iets verwijderd waardoor ik bepaalde dingen van winxp heb verwijderd . bij win2000 bestaat er een mogelijkheid om de configuratie bv 2 dagen terug te zetten bestaat dit ook voor winxp zoja waar moet dit dan gebeuren en met welke toets doe je dit ???
Of bureau accessoires -> Systeem tools (oid, ik heb geen NL Windows). Dat lijkt me toch zelf wel te vinden door even de menu's door te lopen
Daarom kan dit topic nu ook wel op slot.
offtopic:
"Probleempje" is ook niet echt de meest duidelijke topictitel: bedenk een volgende keer ajb. een titel die beschrijft wat je probleem / vraag / discussiepunt / oid is zodat de juiste mensen het lezen en niet iedereen die wel eens Windows XP heeft gezien
"Probleempje" is ook niet echt de meest duidelijke topictitel: bedenk een volgende keer ajb. een titel die beschrijft wat je probleem / vraag / discussiepunt / oid is zodat de juiste mensen het lezen en niet iedereen die wel eens Windows XP heeft gezien
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()