Toon posts:

[Paniek] Partities per ongeluk verwijderd

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een 200gb nieuw aangehangen daar al m'n data opgezet en daarna wilde ik gaan formateren van m'n 120gb hd om windows er weer op te zetten.

Wat gebeurde er nu.... op het moment dat ik partities moest maken en of kiezen stond de 200gb aangegeven als 120gb.. maja dat is bekent dat dat wel eens wil gebeuren. zeker als je een xp cd gebruikt zonder enige service pack.

Dus wat heb ik gedaan.. is partities gemaakt op die 200gb dat als 120gb aangegeven werd.

Gelukkig viel het kwartje optijd dus heb ik niet geformateerd.
Maar de partitie is wel weg en er zijn nu 2 voor in de plaats gekomen.
Wat.... kan ik nu doen.
Ben al met easy recovery pro bezig geweest maar dat haald niet veel uit.

Kan ik de gemaakt partities weer verwijderen en er 1 partitie weer van maken zonder te formatten
en dan de mbr herstellen of iets in die richting?

Ut zweet drupt van m'n voorhoofd... terwijl het min 2 graden is op het moment..
dus kan je nagaan hoe ik me voel....

• FireArrow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05-2022
Read this faq :z dan zal je alles kunnen doen wat jij wilt. Ik heb toen der tijd Getbackdata gebruikt, daar heb je alleen een crack voor nodig als je data werkelijk wil terughalen.
OM FAQ / Beleid

Verwijderd

Het lijkt me ook gebruikelijk dat je eerst partitioneerd en dan pas data gaat pompen. Zeker als die data sowieso nog ergens anders staat.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ben al met easy recovery pro bezig geweest maar dat haald niet veel uit.
Hoe bedoel je het haalt niets uit? Weinig terug kunnen vinden? Probeer wat andere zaken in de OM FAQ / Beleid

Zie trouwens ook de SA FAQ voor wat tips.
FireArrow schreef op maandag 07 februari 2005 @ 11:46:
daar heb je alleen een crack voor nodig als je data werkelijk wil terughalen.
OM FAQ / Beleid
:?
Waar slaat dat nu weer op? Koop dan gewoon je spullen. Of laat het iig buiten GoT.

Anyhow, open in OM resp. SA even een nieuw topic als het nog niet lukt met die tips. Veel succes :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.