Toon posts:

[XP] Vreemde naamloze bestanden in explorer*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi supertechs een vriend van me heeft dit probleem herkent iemand het:

bijgevoegd een plaatje
http://img105.exs.cx/my.p...g105&image=problem3eh.jpg

Het gaat om allemaal "naamloze bestanden (files)" die verschijnen in de windows explorer aan de linkerkant. De files zijn steeds verschillend soms 4 of 5, of soms 10 als hij opstart. Enige suggesties? Hoe kan dit zijn gebeurt? en hoe is het te verhelpen?.

Oh, hij heeft verteld dat hij de volgende devices heeft gebruikt; portable storage, Kingston thumbdrive, external hdd storage, iPod.Kan dit er misschien iets mee te maken hebben?

bedankt

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik ga even je topic titel aanpassen zodat het OS in je topic titel staat - kan je proberen hier ook zelf op te letten? :)

Verder - zijn die programma's wel netjes gedeinstalleerd? :)

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Ik zou eens Norton deinstallen, je prullenbak legen en Norton weer installen.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-04 11:02
Ik zou zeggen Norton deïnstalleren.
(Heb ik ook ooit gedaan en bevalt prima :) )

Of iig niet meer de protected recyclingbin gebruiken, die heeft wel vaker kuren.

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties allemaal.

Ja hij heeft inderdaad Norton Anti Virus 2003, hoe wisten jullie dat :p, oh daarnaast ook Pest Patrol.

Hij vertelde dat de iconen eerst niet verschijnen als hij windows explorer opstart. Maar alleen bij het browsen van individuele folders verschijnen ze ineens.

Het schijnt een soort ghost van z'n desktop te zijn.