Vandaag zag ik nieuwe drivers staan voor mijn onboard geluidskaart van nVidia. Dus ik die gedownload en de oude gedeinstalleerd in apparaatbeheer. Vervolgens ging ik zoeken op nieuwe apparaten en hij vond dan ook netjes de twee componenten van de geluidskaart.
Maar, hij vroeg niet naar drivers en zette beide apparaten bij overige apparaten neer zonder ze te installeren. Als ik er de eigenschappen van opvraag en klik op 'stuurprogramma bijwerken' dan komt er niets. Ik kan de drivers dus niet installeren.
Ook het setup programma van nVidia loopt vast en weigert de drivers dus te installeren.
De foucode die het nVidia setup programma geeft is deze:
Heeft iemand een idee wat er loos kan zijn. Ik heb al op GoT rondgesnuffelt, en ook met Google gezocht, maar tot op heden niets gevonden. Hoe kan ik dit probleem oplossen zodat ik mijn geluidsdrivers weer kan installeren.
Pogingen tot nu toe:
- Opnieuw installeren Service Pack 2, hielp niets
- Active directory teruggezet, hielp niet
- Installatie van drivers in de veilig modus, ook niet mogelijk
- Diverse zoekacties op GoT en google leverden niets op. Bij zoeken op 'stuurprogramma bijwerken' of 'update driver' leveren als reactie op hoe je het zou moeten updaten, niet dat die functie niet werkt.
- Virusscan van het hele systeem met up-to-date virusdefinities
- Scan op adware met Ad-Aware, Microsoft AntiSpyware en Spywareblaster
Tot nu toe heeft niet geholpen, iemand nog suggesties.
Maar, hij vroeg niet naar drivers en zette beide apparaten bij overige apparaten neer zonder ze te installeren. Als ik er de eigenschappen van opvraag en klik op 'stuurprogramma bijwerken' dan komt er niets. Ik kan de drivers dus niet installeren.
Ook het setup programma van nVidia loopt vast en weigert de drivers dus te installeren.
De foucode die het nVidia setup programma geeft is deze:
Nu heb ik geprobeert hoe het met andere apparaten zit. Maar welk apparaat ik ook de eigenschappen opvraag. Na het klikken op 'stuurprogramma bijwerken' gebeurt er niets.Foutcode: -5011 : 0x80040702
Foutgegevens:
>SetupDLL\SetupDLL.cpp (548)
pAPP:NVIDIA Windows nForce Drivers
PVENDOR:NVIDIA Corporation
PGUID:EFB7D050-CAD2-11D4-B34D-00105A1C23DD
$9.1.0.429
@Windows 2000 (2195) BT_OTHER 0.64
Heeft iemand een idee wat er loos kan zijn. Ik heb al op GoT rondgesnuffelt, en ook met Google gezocht, maar tot op heden niets gevonden. Hoe kan ik dit probleem oplossen zodat ik mijn geluidsdrivers weer kan installeren.
Pogingen tot nu toe:
- Opnieuw installeren Service Pack 2, hielp niets
- Active directory teruggezet, hielp niet
- Installatie van drivers in de veilig modus, ook niet mogelijk
- Diverse zoekacties op GoT en google leverden niets op. Bij zoeken op 'stuurprogramma bijwerken' of 'update driver' leveren als reactie op hoe je het zou moeten updaten, niet dat die functie niet werkt.
- Virusscan van het hele systeem met up-to-date virusdefinities
- Scan op adware met Ad-Aware, Microsoft AntiSpyware en Spywareblaster
Tot nu toe heeft niet geholpen, iemand nog suggesties.
[ Voor 35% gewijzigd door elinsen op 07-02-2005 19:50 ]
E.P.M. Linsen