[Hotmail]moet op de haverklap opnieuw inloggen.

Pagina: 1
Acties:

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-02 16:54

EXX

EXtended eXchange

Topicstarter
Ik heb een vervelend probleem met een hotmail account: om de haverklap moet je opnieuw inloggen terwijl je toch al ingelogd bent. Eeen voorbeeld: je hebt een mailtje gemaakt, je drukt op 'send' en vervolgens komt doodleuk de inlogpagina in beeld. Als je dan weer inlogt krijg je soms het windows dat aangeeft dat je mail verzonden is, maar soms ook niet. Dan krijg je gewoon de standaard hotmail today pagina en kan je helemaal opnieuw beginnen. Ik heb de security settings van IE 6 als eens helemaal naar beneden gedraaid maar dat heeft geen resultaat.

Vreemd genoeg heb ik met Firefox 1.0 dit probleem nog niet gehad; het lijkt er dus op met Firefox alles naar behoren werkt. :?

Alle critical patches worden regelmatig geinstalleerd via Windows Update.

Iemand een idee wat dit kan zijn? Een foute instelling in IE ofzo?

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

EXX schreef op maandag 07 februari 2005 @ 09:29:
Ik heb een vervelend probleem met een hotmail account: om de haverklap moet je opnieuw inloggen terwijl je toch al ingelogd bent. Eeen voorbeeld: je hebt een mailtje gemaakt, je drukt op 'send' en vervolgens komt doodleuk de inlogpagina in beeld. Als je dan weer inlogt krijg je soms het windows dat aangeeft dat je mail verzonden is, maar soms ook niet. Dan krijg je gewoon de standaard hotmail today pagina en kan je helemaal opnieuw beginnen. Ik heb de security settings van IE 6 als eens helemaal naar beneden gedraaid maar dat heeft geen resultaat.

Vreemd genoeg heb ik met Firefox 1.0 dit probleem nog niet gehad; het lijkt er dus op met Firefox alles naar behoren werkt. :?

Alle critical patches worden regelmatig geinstalleerd via Windows Update.

Iemand een idee wat dit kan zijn? Een foute instelling in IE ofzo?
Installeer Service Pack 2 voor xp ;)

Stop uploading passwords to Github!

• EXX

EXX

EXtended eXchange

Topicstarter
Helpt dat werkelijk? Ik bedoel: op mijn werk gebruik ik ook een machine met Win XP Pro SP1 en IE 6 en daar heb ik het probleem niet. Ik ben eigenlijk nog een beetje huiverig voor het installeren van SP2. Daar zit meer in dan alleen maar patches en updates, maar ook "leuke extras", en of ik ( en mijn niet zo nieuwe/snelle PC) daar zo blij mee moet zijn.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Verwijderd

Heb je microsoft antispy geinstalleerd? Kan je startpagina.nl nog als startpagina instellen?

• rogue
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-12-2025
Op mijn werk kan ik in IE instellen wanneer en of ie moet kijken of er een nieuwere versie is van de pagina die ik aan het bezoeken ben. Wellicht dat hierin verschil zit tussen de XP SP1 bak op je werk en die thuis?
internet options-> temporary internet files--> settings

Overigens is het geen probleem om XP SP1 te hebben, zolang je idd maar wel alle critical updates hebt.

CAPS LOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL

• EXX

EXX

EXtended eXchange

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 10:03:
Heb je microsoft antispy geinstalleerd? Kan je startpagina.nl nog als startpagina instellen?
Zal ik eens proberen, maar het probleem bestaat al langer (voordat antispy verscheen).
rogue schreef op maandag 07 februari 2005 @ 10:08:
Op mijn werk kan ik in IE instellen wanneer en of ie moet kijken of er een nieuwere versie is van de pagina die ik aan het bezoeken ben. Wellicht dat hierin verschil zit tussen de XP SP1 bak op je werk en die thuis?
internet options-> temporary internet files--> settings
Das een goede tip, dat zal ik een checken.
Overigens is het geen probleem om XP SP1 te hebben, zolang je idd maar wel alle critical updates hebt.
Daar ga ik ook van uit: gewoon elke week even Windows Update en de critical patches draaien. Zo blijft het bakkie ook uptodate.

Pagina: 1