Toon posts:

[Outlook 2000] Commentaar aan e-mail hangen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb de volgende situatie:

Is het mogelijk om wanneer er een e-mail in Outlook binnen komt, met een klacht of een probleem, er een commentaar aan te hangen wat/hoe deze mail behandeld is?

Voorbeeld: Iemand mailde dat de printer niet meer werkt. Verder geen informatie. Persoon wordt gebeld, maar neemt niet op.

Dat je dat aan het mailtje een commentaar hangt, zo en zo laat gebeld, geen gehoor.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Outlook is geen Windows versie - dus ik ga je topic verplaatsen naar Software Algemeen waar deze vraag dan weer wel thuishoort ;)

Verder - vertel nog even welke Outlook versie je gebruikt :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:58

Boss

+1 Overgewaardeerd

Nee dat kan niet. Je kan er wel 'vlaggetjes' aan hangen met een bepaalde status.

Voor dit soort help-deks dingen zijn ook heel goed speciale programma's te krijgen trouwens.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Inderdaad wil je dan naar een losse applicatie kijken waar de mails naar worden geruoteerd, of een die "in Outlook wordt gehangen".

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op maandag 07 februari 2005 @ 09:10:
Outlook is geen Windows versie - dus ik ga je topic verplaatsen naar Software Algemeen waar deze vraag dan weer wel thuishoort ;)

Verder - vertel nog even welke Outlook versie je gebruikt :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen
Oh, het is weer eens maandag. Bedankt voor het verplaatsen _/-\o_
Versie van Outlook: Microsoft Outlook 2000 SR-9.0.0.3821
Boss schreef op maandag 07 februari 2005 @ 09:11:
Nee dat kan niet. Je kan er wel 'vlaggetjes' aan hangen met een bepaalde status.

Voor dit soort help-deks dingen zijn ook heel goed speciale programma's te krijgen trouwens.
Ja, die vlaggetjes heb ik ook al gevonden, maar das net ff te weinig info wat je ermee gedaan hebt. Eventueel een aanbeveling welk programma dat goed kan?

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op maandag 07 februari 2005 @ 09:14:
Inderdaad wil je dan naar een losse applicatie kijken waar de mails naar worden geruoteerd, of een die "in Outlook wordt gehangen".
Maakt eigenlijk niet veel uit, zolang ik maar een commentaar aan de mail kan hangen wat ik ermee gedaan heb. Na 200 mails op een dag weet je nmlk niet meer wat je met mail nr. 55 hebt gedaan ;) Als het een add-on voor Outlook kan zijn, is het natuurlijk helemaal makkelijk

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Remedy ! :D
http://www.remedy.com/solutions/servicemgmt/sp_main.htm

Kana!
http://www.kana.com/solut...on/response/response.aspx

Maar dat is pas lonend als je een redelijk grote helpdesk hebt. Ik zou als ik jou was gewoon even google raadplegen over ticketsystemen oid.

[ Voor 63% gewijzigd door PolarBear op 07-02-2005 09:19 ]

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

oZy

Weet niet hoe het bij Outlook 2000 zit maar bij 2003 kun je een binnengekomen email bericht gewoon wijzigen, en dan kun je bijv. met een mooi kleurtje je eigen comentaar erin kwijt.

Verwijderd

Topicstarter
oZy schreef op maandag 07 februari 2005 @ 09:31:
Weet niet hoe het bij Outlook 2000 zit maar bij 2003 kun je een binnengekomen email bericht gewoon wijzigen, en dan kun je bijv. met een mooi kleurtje je eigen comentaar erin kwijt.
Kijk, dat is nog eens makkelijk dan :9. Zou daar ook een add-on voor 2000 zijn?

Verwijderd

Topicstarter
PolarBear schreef op maandag 07 februari 2005 @ 09:18:
Remedy ! :D
http://www.remedy.com/solutions/servicemgmt/sp_main.htm

Kana!
http://www.kana.com/solut...on/response/response.aspx

Maar dat is pas lonend als je een redelijk grote helpdesk hebt. Ik zou als ik jou was gewoon even google raadplegen over ticketsystemen oid.
Hm, deze programma's werken (denk ik) wel goed, echter alleen lokaal. Werk hier met een Citrix-omgeving, zodoende dus niet lokaal.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 09:37:
[...]

Dit kan ook gewoon in Outlook 2000

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

oZy

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 09:37:
Weet je zeker dat het niet al kan? Dubbelklik op een mailtje om hem te openen, en kijk even of de optie "Bewerken > bericht bewerken" bestaat.

Verwijderd

Topicstarter
oZy schreef op maandag 07 februari 2005 @ 13:03:
[...]

Weet je zeker dat het niet al kan? Dubbelklik op een mailtje om hem te openen, en kijk even of de optie "Bewerken > bericht bewerken" bestaat.
Kijk, en dan de mail opslaan met de wijzigingen erin...

Hier hebben we wat aan, bedankt!! _/-\o_
(kan een slotje op ;))
Pagina: 1