Toon posts:

ADSL modem router met AAl5/SNAP support

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een ADSL modem router die AAP5/SNAP encapsulatie ondersteunt.

Het moet dienen voor een Skynet Office abonnement in België.

Deze moet dus RFC 1483 ondersteunen. Momenteel wordt een Cisco 837 gehuurd maar we zouden graag ons eigen toestel daar plaatsten. Daarom ben ik op zoek naar de mogelijkheden sinds de Cisco router.modem nogal duur is..

Bedankt voor alle reacties!!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-04 11:59

TrailBlazer

Karnemelk FTW

het is geen aap5/snap maar aal5/snap. Mischien ook handig om ff aan te passen in de topictitel Ook wordt dit type verbinding niet altijd RFC1483 maar ook vaak RFC2684 genoemd. Overigens ik weet niet hoeveel de huur kost van dat ding maar niet zijn ze denk ik zo'n 800 euro. Uiteraard zit je dan wel met het probleem dat je (waarschijnlijk) langer zonder router zit als hij dood gaat.
Waarom gebruik je trouwens nog RFC1482/RFC2684 ipv PPPoA

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-05 19:11

mace

Sapere Aude

Misschien omdat skynet office in belgie achterloopt :?

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de replies!

Sorry zat echt in mijn hoofd dat het AAP was ipv AAL.. en ik wil de topic wel veranderen maar dat gaat hier precies niet?

Maar het belangrijkste wat ik kon horen is al gezegd.. namelijk dat ze achterlopen en dat het waarschijnlijk weinig zin heeft om zelf een router/modem te kopen omdat deze binnenkort toch kunnen veranderen.

Toch even uit interesse, bestaan er geen goedkopere modems van dit type? Rond de 250€ ofzo?

Bedankt!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-04 11:59

TrailBlazer

Karnemelk FTW

als je zoekt op RFC2684 en router vindt je er ebst wel wat op google.
http://www.tijdhof.com/product_info.php?products_id=231

[ Voor 30% gewijzigd door TrailBlazer op 07-02-2005 11:43 ]

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-05 16:10

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

titel edit + move PNS > NT

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1