[Outlook 2003] meerdere verjaardagen per contactpersoon

Pagina: 1
Acties:

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:25
Is het mogenlijk om in Outlook 2003 per contactpersoon meerdere verjaardagen bij te houden bv van partner en kinderen zodat die dan weer in de agenda funtie terug te vinden zijn?

Ik kan ze er wel los bijzetten met naam en datum maar dan vindt ik ze dus niet terug in de agenda.
Als apparte contactpersoon invoeren is ook een optie maar dan ben je op een gegeven moment het overzicht ook helemaal kwijt.
Google/GOT search geeft geen oplossing ;(

Mijn profiel op Discogs

• Ad de Jong
Schopje....

Mijn profiel op Discogs

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kan me voorstellen dat dat niet geimplementeerd is. Een contact kan natuurlijk maar 1x per jaar jarig zijn ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Ad de Jong
Had ik ook al aan gedacht, maar aangezien dat je de naam van een partner wel in kan vullen zou het maar een kleine aanpassing moeten zijn om ook de daaraan behorende verjaardag ook toe te voegen.
Maarja wat niet is ............ ;( :+

Mijn profiel op Discogs

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

JanAlesi schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 10:22:
Had ik ook al aan gedacht, maar aangezien dat je de naam van een partner wel in kan vullen zou het maar een kleine aanpassing moeten zijn om ook de daaraan behorende verjaardag ook toe te voegen.
Maarja wat niet is ............ ;( :+
Zie nu pas dat ik nog niet klaar was met m'n reply :+

Je kan het contacts formulier zelf wijzigen. Je zou een nieuw veld kunnen toevoegen met een datum-notatie. Enige wat je dan nog moet uitzoeken hoe je die toevoegt, wijzigt en / of verwijdert :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Werkt het niet om middels de 'All fields' tab in het contactformulier een veld toe te voegen van het type 'datum/tijd'?

Anders kan je bijvoorbeeld ook nog proberen om een jaarlijks terugkerend allday event maken voor de verjaardag van de 'spouse'...
Pagina: 1