PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
Tsja.
In nederland worden ze verkocht als e-tech adsl routers.
Ik zelf heb er ook zo'n eentje.
Maar ik heb hem getweaked naar mijn eigen stijl, zit een eigen logo in etc.
In nederland worden ze verkocht als e-tech adsl routers.
Ik zelf heb er ook zo'n eentje.
Maar ik heb hem getweaked naar mijn eigen stijl, zit een eigen logo in etc.
Verwijderd
Is het geen Zyxel? Die heb ik staan (multi pc modem) maar heb hem al lang niet mee rgezien (staat ergens onder de bankSport_Life schreef op zondag 06 februari 2005 @ 23:10:
Ik heb hier een router staan waarvan ik ff wat poorten open moet gooien, maar ik ben het merk/type van de router kwijt. En vreemd genoeg staat dat er ook nergens op. Er staat alleen op "ADSL Multi PC Modem" en met die zoekopdracht heb ik dmv google.nl het plaatje gevonden, verder kom ik niet.
Het gaat om deze router:
[afbeelding]
Kent iemand deze router toevallig?
Ik moet het IP nummer van de router hebben, weten jullie die misschien? (zal wel hetzelfde zijn neem ik aan)
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
10.0.0.2Sport_Life schreef op zondag 06 februari 2005 @ 23:16:
Ik moet het IP nummer van de router hebben, weten jullie die misschien? (zal wel hetzelfde zijn neem ik aan)
maar dat had je ook zelf kunnen vinden als je gewoon ipconfig /all gedaan had (je router = je gateway)
Standaard login/pw: admin/epicrouter
En idd, het is een E-Tech.
[ Voor 10% gewijzigd door DJSmiley op 06-02-2005 23:18 ]
Perfect, dankjewel!DJSmiley schreef op zondag 06 februari 2005 @ 23:18:
[...]
10.0.0.2
maar dat had je ook zelf kunnen vinden als je gewoon ipconfig /all gedaan had (je router = je gateway)
Standaard login/pw: admin/epicrouter
En idd, het is een E-Tech.
En van al dat netwerk gebeuren heb ik ook geen verstand, sorry.
Pagina: 1