Krakend geluid na enige tijd.

Pagina: 1
Acties:

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024
Ik heb al sinds enige tijd last van krakend geluid als ik aant het computeren ben. Ik probeer altijd mijn computer zoveel mogelijk aan te hebben, en ondertussen doe ik ook gamen en dergelijken. Nu is het zo dat ik veel CS: Source speel, en meestal na een tijdje spelen begint het geluid te kraken. Ga ik daarna uit het spel blijft het geluid kraken, net zolang totdat ik de pc reboot.

Ik bezit een Asus A7N8X-Deluxe (nForce 2 chipset) en ik pak mijn geluid van onboard. Aan mijn koptelefoon kan het niet liggen want ik heb het probleem met ze allemaal tot nu toe, en mijn lieve (net nieuwe) Sennheiser kan het niet zijn lijkt me zo.

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem af en toe, maar dan enkel bij mijn USB headset.

Als ik die ff uitplug en dan weer in, dan doet ie het weer zoals het hoort.

Bij een gewone geluidskaart is dit natuurlijk nogal moeilijk.

Ik denk iig wel dat het probleem ergens bij de drivers ligt, dus daar kan je iig gaan zoeken :)

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024
Dat zou misschien kunnen ja, is er overigens een manier die drivers te 'resetten' zonder de pc opnieuw af te sluiten? Het is namelijk nogal een crime om mijn PC zomaar 'ff' te rebooten, heb nogal wat services draaien die ik iedere keer handmatig opnieuw moet starten, dan wil je er wel eens een vergeten ;)

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Verwijderd

X-G schreef op zondag 06 februari 2005 @ 23:23:
Dat zou misschien kunnen ja, is er overigens een manier die drivers te 'resetten' zonder de pc opnieuw af te sluiten? Het is namelijk nogal een crime om mijn PC zomaar 'ff' te rebooten, heb nogal wat services draaien die ik iedere keer handmatig opnieuw moet starten, dan wil je er wel eens een vergeten ;)
Je kunt proberen in Device Manager je geluidskaart uit te zetten en daarna weer aan te zetten.

Ik weet niet zeker of dat het oplost, maar het is het eerste wat ik zo kan bedenken :)