3dsmax render weg na crash

Pagina: 1
Acties:

• LLEEDD
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-12-2025
echt balen, na twee dagen renderen in 3dsmax is mijn pc gecrashed, heb hem gerenderd naar een ongecomprimeerd avi bestand dat ik nu dus niet kan openen. Hij is wel 317mb groot dus er is kans dat de data nog niet verloren is. Heeft iemand een idee hij ik dit bestand toch kan openen?

alvast bedankt.

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05 15:45

SilentSimon

Have you been hopped?

Kun je het bestand niet proberen te openen in Premiere oid?

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Een goede les voor alle volgende keren: Sla op als BMP, Targa, Png ofzo (iig compressieloze formaat). Dan ben je nooit wat kwijt, hooguit 1 frame :P
Je kan proberen met scandisck, en daarna een willekeurig videoedit programma. Het lijkt me dat een ongecompimeerd avi wel te openen moet zijn

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Verwijderd

Misschien hem met Avi Preview openen en dan het bestand daar van uit opslaan?

• LLEEDD
Heb even het een en ander geprobeerd maar het is nog niet gelukt hem te openen. Premiere after effects en avipreview zeggen allemaak dat het bestand beschadigd is. Xlerator bedoel je met scandisck dat windows programmatje dat je harde schijf op fouten controleerd?

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

jups

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• LLEEDD
ok, dan vind scandisk geen fouten op mijn schijf.

Verwijderd

LLEEDD schreef op zondag 06 februari 2005 @ 23:03:
Heb even het een en ander geprobeerd maar het is nog niet gelukt hem te openen. Premiere after effects en avipreview zeggen allemaak dat het bestand beschadigd is. Xlerator bedoel je met scandisck dat windows programmatje dat je harde schijf op fouten controleerd?
Download es het programmatje DivFix en kijk eens of je daarmee de avi kan fixen :)

Verder kan je ook VirtualDub eens proberen

• LLEEDD
:( werkt ook niet, word opnieuw renderen denk ik... Is er eigenlijk een makkelijk programmatje om image sequences te maken? Want als ik dit in after effects wil doen wil ie alleen een paar honderd plaatjes per keer openen, beetje raar.

Verwijderd

LLEEDD schreef op zondag 06 februari 2005 @ 23:28:
:( werkt ook niet, word opnieuw renderen denk ik... Is er eigenlijk een makkelijk programmatje om image sequences te maken? Want als ik dit in after effects wil doen wil ie alleen een paar honderd plaatjes per keer openen, beetje raar.
bmp2avi

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-05 10:26

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

LLEEDD schreef op zondag 06 februari 2005 @ 23:28:
wat een onzin, after effects kan uitstekend omgaan met een tga of een rla stream, je mag zelfs een jpg sequence importeren (nee BMP werkt niet, maar waarom zou je dat in godsnaam willen gebruiken)

Ik heb laatst zitten spelen met rla in combustion, dat is best stoer want dan neemt hij de drie dee informatie mee. Je kunt dus layers tussen je drie dimensionale objecten door laten schuiven.

In after effects kun je met een rla dingen als 'depth of field' toevoegen, wat een stuk sneller werkt dan dat effect in max doen.

Stoer; Marduq

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Waarom niet gewoon de VideoPost functie van max zelf? Gebruik ik altijd al, en werkt erg lekker :)
Render -> Video Post -> Add image input events -> Files -> Selecteer file 1 en vink "Sequence" aan. Output kan je dan op avi zetten en Run het

Pagina: 1