[AA] tactical training, ik kom er niet door!

Pagina: 1
Acties:

• sgiethoorn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-09-2023
Ik heb vandaag America's Army gedownload. Ik ben begonnen met training. Ik zit nu in de urban tactical training. Ik moet volgens de instructor een granaat naar binnen gooien, de tegenstander schieten en dan door de open deur lopen...
Maar als ik schiet op die houten poppen gebeurt er niks, de deur gaat niet open....dus ik begrijp er niks van!
Wie helpt mij? Ik kan ook nergens een walktrough vinden....ook niet op de officiele site :S

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-11 18:34

odan

The dark side is within all!

het is tijden geleden dat ik AA gespeeld heb maar die training was erg simpel vond ik.

is het niet gewoon zo dat je de deur zelf open moet doen?

Pulse mee voor GoT!

• sgiethoorn
Ja, ik heb ook het idee dat het erg simpel is. Maar de eerste deur doe je open door op E te drukken, dan gooi je die granaat daar door. dan loop je naar binnen en zie je drie houten poppen staan en aan het einde van de ruimte weer een deur. maar deze wil dus niet open...hoe vaak ik ook op E druk.....

• sgiethoorn
Niemand een idee???

Of zou het zijn dat het een fout in het spel is??? Dat ik een patch moet installeren....

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
sgiethoorn schreef op maandag 07 februari 2005 @ 15:19:
Niemand een idee???

Of zou het zijn dat het een fout in het spel is??? Dat ik een patch moet installeren....
Als het spel up-to-date is lijkt me dat vrij sterk ;) En zo niet, dan had je het spel al lang moeten updaten. Zoek eens op de officieele AA fora. Als dit daadwerkelijk een bug zou zijn moet je het daar terug kunnen vinden :)

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:26

Stronkie

Where wind is Trouble

je doet het verkeerd, je moet eerst de deur op gooien, dan nog in de komer blijven staan. Een flash throwen wa8ten. Pof binnen schiet drie keer. Loop dan om het trainings veld heen en bingo gehaald :)

• sgiethoorn
Sluiten maar.........

Ik heb de nieuwste patch gedownload en nu vallen de poppen wel neer en gaat de deur netjes open.......

Mooie bug dus :D

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:26

Stronkie

Where wind is Trouble

lol maar dan ben je er nog niet , Veel succes met de Special Forces Trainingen :)
Pagina: 1