Toon posts:

Compro Videomate TV PVR - ruis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey GoT

Heb een irritant probleem , heb een nieuwe TV-Kaart gekocht Compro Videomate TV PVR . Nou heb ik deze aangesloten geinstalleerd geen probleem maar als ik TV kijk krijg ik bij bijna alle zenders irritant geruis ! Kan het zijn dat mijn zelfgemaakte coax kabel niet goed is ? Of welke kabel ik best gebruik ? Of gewoon een andere oplossing

TNX _/-\o_

Verwijderd

Een TV kaart is de grootste zeikerd als het gaat om signaalsterkte, kabelkwaliteit, afscherming van de stekkers en verlies door splitters etc.

Als er iets is wat je niet moet doen dan is dat wel besparen op allerlei manieren (en aangezien de PC meestal als tertaire TV wordt gezien maken velen hier de fout).

Sluit de TVkaart eens direct op de hoofdaansluiting aan ZONDER splitters etc. Als je dan nog een slecht ontvangst hebt, check dan of er problemen zijn qua aardlussen of signaalaanlevering door je kabelbedrijf.

Verwijderd

Topicstarter
wil dat zegge dat ik heel me computerzooi naar me living moet sleuren ? omdat naar mijn weten daar alles toekomt ! Ik denk dat ik anders maar is de tv kaart trg breng en spaar voor een klein tv tje

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-02 21:48
Hoe zit het met de opnames.
Ik heb ook een Compro. De beeldkwaliteit op mijn monitor is niet geweldig. Echter de opnames zijn wel scherp en zonder ruis en dat soort ongein

Verwijderd

Topicstarter
Beeldkwaliteit mag ik niet klagen integendeel deze valt heel goed mee zelfs , maar het storende ruis als ik mn volumeknop ietsje luider zet :( Kwou gewoon af en toe is mn favo programma bekijken op de pc zonder gezaag van me zusjes die naar iets anders wouden kijken! En de opnames => beeld is uitstekend maar het geluid ruist mee

Verwijderd

Topicstarter
Hey , nou heb ik me tv kaart is geprobeerd waar het signaal binnenkomt , dus al de rest uitgetrokken zodat alleen me tv kaart speelt ! Dat irritante geluid blijft :( Kweet niet wat te doen ! Miss terug brengen naar de winkel en de Gold versie nemen ??

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-02 21:48
Ik heb een gold versie en dat is niets beter

Verwijderd

Oh, audio ruis...

In dat geval: op wat voor manier zit je audio aangesloten? Gebruikt je audio over PCI of een lijningang van je geluidskaart? Heb je al eens van sloten verwisseld (kan soms 9dB ruis/storing schelen!)? Zijn alle niet gebruikte ingangen van de geluidskaart uitgeschakeld?
Pagina: 1